• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Vanmorgen trof ik de wagen aan met prachtige dauw druppels. DJ purple haze pro met DJ Red Mist
A55493F8-BB78-471F-AFD4-12B791B68E5F.jpg
 
Mijn eerste post, effe kijken of ik een foto kan posten :)

Dit was na het kleien en na een finish polish, Monello finale, aangezien de wagen nog geen 2 jaar oud is. Achteraf is er nog een glaze, PB black hole, en sealant, PB EX overgegaan

IMG_2740_zpsf8defc8f.jpg


De bevroren versie

IMG_2748_zps188aa60f.jpg
 
Deze vind ik zelf wel mooi
P1030080_zps96e5e023.jpg


Reload na wasbeurt (laatste restjes van de Reload) vorige week. Vanmorgen opnieuw gewassen met DJ Supernatural Shampoo, meer niet. Buitje deze namiddag zorgde voor dit beeld.
 
Ik kon het vanmorgen niet laten om een snapshot te maken met mijn telefoon .... er zit niks "bijzonders" meer op mijn lak behalve een week oude Sonax BSD. Super!

8ox9tUF.jpg
 
Laatst een kleine meeting gehad en daar de eigenaar van een E38 730d laten zien wat de mogelijkheden zijn. De kleur is volgens mij Orient Blue, afgewerkt met een laagje Blackhole en Purple Haze nadat ik de klep gepolijst heb met een DAP900.

20140427_Detailday_Almelo_4.jpg

20140427_Detailday_Almelo_5.jpg
 
Afgelopen zondag heb ik m'n wagen voorzien van een laagje polymer netshield nadat ik een rondje had gedaan met de poorboys SSR1. Fijne druppeltjes!



5FC415C7-6A59-460E-9503-7DDE8521A32C.jpg


E5D13E0F-240B-4B4D-A5A6-0A4727523D5C.jpg
 
Vorige week heb ik mijn nieuwe wax binnen gekregen en deze heb ik afgelopen zaterdag meteen eens lekker aangebracht op mijn Audi Coupe. Ik heb de volgende stappen gedaan:
  • Gewassen met Dodo Juice Born to be mild
  • Gekleid met de klei van Monello i.c.m. Dodo Juice Born Slippy clay lube
  • De lak gevoed met Poorboys White Diamond
  • Gewaxt met Bouncers Sherbet Fizz

De auto zelf is nog niet gepolijst, maar dit wil ik gaan doen wanneer ik een DAP900 heb. Foto's die je ziet zijn van deze middag net na/tijdens de regenbui.
conv_569.jpg
conv_570.jpg
 

Bijlagen

  • conv_568.jpg
    conv_568.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 101