• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Prijs van de Universal Pad Washer en ervaringen aub!

bojan

Detailing addict
18 aug 2010
78
55
Een vraag aan de gebruikers van de "universal-pad-washer" . Ik heb mij ook ingeschreven vr de groupbuy.

Is een pad washer echt zijn geld waard?? Normaal kost deze 175€ , vind ik een hoop geld voor een emmer , met wat veren en een gritguard ( misschien nogal oneerbiedige vergelijking , maar wat zit er meer in ? ) Nu is de prijs , via groupbuy , 99€ al een pak beter .
Er staat maar één review hier op CC , of kijk ik erover ?
Dus graag via deze weg wat meer ervaringen aub.
Bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, als je 99 euro al beter vindt voor "een emmer , met wat veren en een gritguard ".…..youtube heeft weel wat filmpjes voor je.
 
Het is zeker een hoop geld voor een plastic emmer met een deksel.. En qua techniek is het ook niet al te bijzonder.. Het zit hem ook heel erg in de verzendkosten vanuit de VS..
Aangezien je de emmers niet in elkaar kan stapelen.. neemt het al gauw onnodig veel lucht in beslag tijdens een transport..
 
Ik vind het ook veel geld maar ik denk wel dat het een handig hulpmiddel is en eens je ene hebt,je hem niet meer kan missen. Via de groupbuy gaat er toch een aardig bedrag van af en het is iets dat je voor lang hebt dus... Ik ben alvast ook ingeschreven! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Of het veel of weinig is hangt natuurlijk ook af van wat je kunt besteden. Iemand met een onbeperkte hoeveelheid geld zal dit bedrag minder hoog vinden dan iemand die een minimum-inkomen heeft. Tim geeft aan dat er nog een patent rust op dit systeem, dus feitelijk kan het zo duur worden als de patenthouder zou willen. Als ik dan kijk naar de huidige korting (76 euro op een normale prijs van 175 euro, dus ruim 43% korting) dan vind ik dat best behoorlijk veel!

Ik heb vorig jaar mijn eigen auto gepolijst maar ik merkte toen wel dat het handmatig reinigen van de pad me al snel de keel uit begon te hangen.
Vandaar dat ik - al doe ik maar 1 of maximaal 2 auto's in het jaar - de padwasher nu wel zal aanschaffen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
@ Shaminoo , sorry hoor , maar veel of weinig hangt voor mij niet af van wat ik kan besteden , heeft er eigenlijk , in mijn ogen , niets mee te maken.
@ mainstreet thnx vr antwoord , ik doe mijn eigen auto's en soms één van kennissen , vrienden , buren .
@kv 1980 thnx vr antwoord
Ik sta dus op de lijst en ga er dus ééntje aanschaffen aan 99€ . Eén van de hoofdredenen is: hoe graag ik auto's detail , na een dag zwoegen vind ik het vervelend om mijn pads met de hand te moeten uitwassen ( ik heb elke pad 2x dus tijdens polijsten, waxen , glazen , moet ik mijn pads niet uitwassen ) reden waarom ik vroeger nooit één gekocht heb was de veel te hoge prijs en dankzij deze groupbuy is deze merkelijk beter.