• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PRO 900 kopen voor maar € 56,- met de actiecode van de mailing?

The Undertaker

Detailing rookie
14 apr 2011
27
2
Goedendag,

Ik kreeg net een mail van Carclean.com dat de PRO 900 nog maar 56,- kost.
Nou heb ik net een DAP 900 aangeschaft, en ik vraag mij af of de PRO een nodige aanvulling kan zijn?

alvast bedankt,
The Undertaker
 
Afhankelijk van het gebruik en je auto / lak kan het een welkome aanvulling zijn.

Voor een zachte lak heb je een rotary over het algemeen niet nodig, zeker niet als het een goed onderhouden lak is.
Voor een harde VAG lak is het een welkome aanvulling.

Ik twijfel meer of de PRO900 mij meer plezier zal geven dan een concurrend 1200watt machine.

Heeft 300 watt meer, maar is ook lichter en gebruiksgemak lijkt mij groter.....

Iemand ervaring met beide machines?
 
pro900 is rotary geen dap !!

en voor de correctie hij is nu in de aanbieding voor 7 tientjes !! dus grijp je kans, hij bevalt mij SUPER :D
 
Het is een mooie aanvulling op mijn DAP500.
Vooral omdat ik regelmatig VAG auto,s en een mercedes moet polijsten.
Ik krijg de extra korting.
Dus 56euro!
 
Uhm, mag ik vragen waar dat prijsverschil vandaan komt? Is er een vaste carclean klantenkaart?:D
 
Ik heb ook de mail gekregen:party:

ik denk wel dat ik de PRO ga aanschaffen, naast mijn DAP500 is dit een mooie toevoeging
en denk ik dat ik mijn collectie hier bijna compleet mee afmaak:)^

de ervaring van mensen die ik heb gelezen zijn erg positief en met deze korting is het nog eens erg aantrekkelijk!
 
Ontzettend slecht die aanbiedingsmailtjes van CC... Gaat mijn beurs weer niet fijn vinden.
Lijkt me wel een goede aanvulling bij de DAP.

Bryan
 
Vreemd, ondanks een vinkje in de instellingen bij Mijn gegevens voor het ontvangen van de e-mail heb ik hem (nog?) niet ontvangen.
BlackPassat snuffelt even:
Mijn laatste Carclean aanbiedingenmail/nieuwsbrief is van 15 december.
 
Ik heb hem ook besteld.

@ BlackPassat, in de betreffende mail staat vermeld dat deze alleen is verstuurd naar eigenaren van een DAP500 of DAP900 die zich in hebben geschreven voor de nieuwsbrief. Ik weet dus niet of jij hem dan ook krijgt.

Groeten,
Erik
 
Ook als je al een PRO900 gekocht hebt zal je de mail niet ontvangen.
 
Als je niet ingeschreven staat voor de aanbiedingmailing geld dan de prijs van 69.99 i.p.v. 56 euro?
Ik begin nu toch wel te twijfelen. Heb een tijdje geleden een dap 900 aangeschaft maar krijg onze bmw net niet helemaal strak.
90% van de swirls is eruit maar die overige 10% wil me maar niet lukken met inizio op geel.
Kun je dezelfde backing plate als op de dap gebruiken?
 
Erik92 zei:
Kun je dezelfde backing plate als op de dap gebruiken?


Nee :!

De DAP heeft 5/8" inwendig schroefdraad en de PRO900 heeft M14 buiten schroefdraad

Backing plate DAP
ShowProdImgLarge.ashx?id=100986&f=d.jpg


Backingplate PRO
ShowProdImgLarge.ashx?id=100984&f=d.jpg


Aansluiting DAP500/900
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Aansluiting PRO of willekeurige rotary:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
tee-dee-ie zei:
Ik heb hem ook besteld.

@ BlackPassat, in de betreffende mail staat vermeld dat deze alleen is verstuurd naar eigenaren van een DAP500 of DAP900 die zich in hebben geschreven voor de nieuwsbrief. Ik weet dus niet of jij hem dan ook krijgt.

Groeten,
Erik

Inderdaad daar ligt het aan. Ik heb beiden al dus is Carclean zo attent om géén nieuwsbrief te sturen. Wat een klantenkennis van mijn favoriete webshop toch weer.
 
Dat niet alleen, je hebt al een PRO900 ooit eens aangeschaft, dat is de reden dat je de email niet hebt gehad. Wil je er nog een kopen dan?