• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PRO 900 kopen voor maar € 56,- met de actiecode van de mailing?

Wouter B zei:
Of je stuurt Tim een berichtje erover zoals ik gedaan heb:-" had ook geen nieuwsbrief en toch de korting....

Ik heb dat berichtje naar Tim niet eens hoeven sturen :-"
Goed bezig CC :ja

leenpol zei:
Ik word verkeerd begrepen :)_[]
Ik heb die mail wel ontvangen. Ik bedoelde met "wat is dit nu weer": Houdt het dan nooit op, die mooie aanbiedingen, dit kan ik niet laten lopen.
Ik hoop dat ik nu duidelijker ben.


Ik denk dat Wouter B op mijn berichtje doelde. :-b
 
Ik heb hem gisteren ook ontvangen, ga binnenkort eerst eens een keer testen op de 106 van mijn zusje, daar mag wel iets fout op gaan haha
 
Ik heb de aanbieding ook niet ontvangen maar begreep al van iemand anders van het Focusclub forum dat dit idd voor dap eigenaren is. Ik gebruik nog steeds mijn Bosch Excenter.
Maar heb wel belang bij de de PRO900 voor deze prijs. Tim is er iets te regelen?
 
Ik wacht even tot m'n salaris .. :s blegh. teveel verjaardagen in april en mei. Hopelijk zijn er rond de 22e nog genoeg pro900s over.
 
Heb hem net even getest en moet zeggen dat het een goed apparaat is. Alleen de plaatsing van de aan/uit knop en toerentalregelaar is in mijn opinie niet optimaal. Mooie rustige start, en goed controleerbaar.
 
Ik twijfel nog of ik deze zal aanschaffen als aanvulling op de DAP900 icm de VAG lak op mijn auto.
Ik volg nl. ook de ontwikkelingen van het Meguiar's DA System
Als ik de berichtgeving mag geloven benaderd dit systeem de resultaten die met een rotary zijn te behalen.
Als ik alles met 1 machine aan kan zou dat natuurlijk handiger zijn.
Helaas heb ik nog geen review gezien die dit bevestigd.
Nog iemand een advies hieromtrent?
 
Ik denk dat het een vergelijkbaar apparaat wordt met de DAP. Met de DAP kun je namelijk ook resultaat behalen wat een rotary behaald. Echter is een rotary toch wat krachtiger en werkt wat sneller dan een DA.

Weet natuurlijk niet waar Meg mee gaat komen maar berichten moeten natuurlijk altijd nog eerst een bewezen worden.

Ik heb tot nu toe het meeste met VAG lak te maken gehad en ik krijg sommige defecten met de DAP niet meer weg.
 
En het pakket is binnen :party: Heb alleen geen tijd om op het gemak uit te pakken, moet gaan werken :(
Morgen dan maar....
 
Heb 'm ook met die fikse korting besteld en onderrtussen ook ontvangen ; nog niet getest, is voor binnenkort ;)

Voor 56 € & prijs van een backplate kon ik 'm niet laten liggen :)
 
?? mail ontvangen echter zonder code er naast.:sob: enig idee

copy text:
De actiecode om de PRO900 aan te kunnen schaffen voor maar € 56,- is :