• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PRO900 Rotary Review

Ik zou de machine zo willen hebben, echter om van DAP naar Rotary over te stappen zoek ik wel nog een goede DYI, met vooral een goede "Don't"-sectie.

Of een goede workshop-DVD..:rules
 
Als je DAP ervaring hebt dan moet je ff wachten tot er weer een rotary workshop van CC voorbij komt ( of 1 der master detailers alhier lief aankijken ( men is echt niet te beroerd hoor ! ))
 
Een clinic op de nieuwe locatie zal zeker leuk zijn om te doen, we hebben daar genoeg faciliteiten. Eindelijk de clinics weer een stapje professioneler kunnen maken.
 
Lijkt me leuk om te doen, al was het alleen maar om te kijken wat je met rotary zoal kunt bereiken.
Zelf zie ik me nog niet zo snel een rotary aanschaffen.

(ja ik weet het; zei ik bij de DAP ook)
 
Persoonlijk snap ik niet waarom iedereen het nu al een geweldig apparaat vind. Ik zie het persoonlijk net als de Dap500 als een net niet machine. Natuurlijk zal de prijs kwali verhouding super zijn maar als je eenmaal met iets anders (Festool, AEG) hebt gewerkt wil je niets anders meer.

Waarschijnlijk heb ik dit gewoon omdat ik een verwend .....jong ben en hier de garage vol ligt met snap on gereedschap.
 
Niet iedereen heeft hetzelfde budget en niet iedereen wil starten met een dure machine. De DAP500 en de PRO900 doen het beiden uitstekend en passen in ieders budget. Bovendien voldoen de machines prima. Als je in een Audi R8 hebt gereden is jouw auto het ook net niet, maar dat wil niet zeggen dat jij dan maar een R8 moet kopen. ;)
 
Daarom zeg ik ook dat de prijs kwaliteit super is voor de Dap en ook voor de Pro 9000 zal zijn. Ik zal er zelf echter geen kopen.

Ondanks mijn (persoonlijke) kritiek denk ik dat 99% van de detailers met deze spullen meer dan goed uit de voeten kunnen en dat ze alles doen wat ze willen.
 
We laten de machine zeker door testen, maar dat hij er komt is eigenlijk al vrij zeker. Houd er rekening mee dat de machine in mei / juni zou kunnen arriveren hier in Nederland.
 
De machine an sich ziet er heel netjes en compact uit. Het geluid vindt ik moeilijk te beoordelen aan de hand van een review das toch een kwestie van horen (zelf draag ik altijd optoplastieken dus hoor toch weinig van de herrie)

Wat mij onhandig lijkt is de plaatsing van de aan/uit schakelaar. Daar heb ik met de DAP soms ook moeite mee. verder het ontbreken van de gebruikelijke handgreep achterop de machine.

Ik ben zelf in het bezit van een AEG PE 150 maar als dat niet het geval was dan denk ik dat ik zeker in de markt zou zijn voor een dergelijk apparaat. Uiteraard ga ik er dan wel van uit dat de prijs OK is (is bij CC altijd wel het geval)
 
Mooie review.
Niet dat ik een review nodig heb, ik was er toch al over uit om er eentje aan te schaffen zodra die uitkomt :eek:)