Na mijn eerste project te hebben afgerond staat er nu een wat grotere uitdaging te wachten :
Op het eerste oog staat deze bedrijfswagen uit '06 er nog netjes bij maar door werkomgeving (bouwplaatsen) heeft ze toch wel de nodige gebruikers sporen opgelopen 8o
Met de vele steenslag op de motorkap kan ik denk ik weinig doen, maar de vele swirls die er te zien zijn wil ik wel gaan aanpakken.
Gekke is dat de auto nog nooit een wasstraat heeft gezien en iedere week / 2 weken met de hand en tuinslang gewassen is.
Wellicht heeft dat iets te maken met de ontzettend harde lak ?
Grootste uitdaging is voor mij toch wel het verminderen van de vele swirls.
Wat ik eerst wil doen is de gehele auto clayen.
Daarna wil ik eigenlijk eerst eens kijken wat ik met een SSR2.5 en een witte pad kan bereiken.
Hopelijk haal ik daar de meeste Swirls er mee uit.
Daarna de gehele auto doen met de SSR1 en een witte pad.
Hierna wil ik de Black hole gaan toepassen.
Zijn jullie het daarmee eens of welke stappen / pads zouden jullie hiervoor gaan gebruiken ?
Gr. Arjan
Op het eerste oog staat deze bedrijfswagen uit '06 er nog netjes bij maar door werkomgeving (bouwplaatsen) heeft ze toch wel de nodige gebruikers sporen opgelopen 8o
Met de vele steenslag op de motorkap kan ik denk ik weinig doen, maar de vele swirls die er te zien zijn wil ik wel gaan aanpakken.
Gekke is dat de auto nog nooit een wasstraat heeft gezien en iedere week / 2 weken met de hand en tuinslang gewassen is.
Wellicht heeft dat iets te maken met de ontzettend harde lak ?
Grootste uitdaging is voor mij toch wel het verminderen van de vele swirls.
Wat ik eerst wil doen is de gehele auto clayen.
Daarna wil ik eigenlijk eerst eens kijken wat ik met een SSR2.5 en een witte pad kan bereiken.
Hopelijk haal ik daar de meeste Swirls er mee uit.
Daarna de gehele auto doen met de SSR1 en een witte pad.
Hierna wil ik de Black hole gaan toepassen.
Zijn jullie het daarmee eens of welke stappen / pads zouden jullie hiervoor gaan gebruiken ?
Gr. Arjan