• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Publieke beta voor onze nieuwe site!

Mijn internet reikt niet verder dan tot aan de Polder en Overijssel :eek:

Moet toch echt wachten op de .frl extensie :joy:

De "categorieën" krijg ik overigens niet uitgevouwen op de iPad.
 
Laatst bewerkt:
Schrok me wild toen ik naar mijn orderhistorie in "mijn bestellingen" keek: de betaling van alle orders "in behandeling".
Bedoelen jullie hiermee dat mijn tegoed ontoereikend is en er binnenkort een deurwaarder verschijnt?:joy::joy:
Gekkigheid natuurlijk, site ziet er mooi uit in dezelfde kleurstelling als het forum!

Toch een paar opmerkingen (bedoeld als opbeurende kritiek, uiteraard).
- Waarom de volgorde in "mijn bestellingen" en "mijn facturen" tegenovergesteld?
- Bij de Monello-pagina geen afbeeldingen van bijv. Uni-ball's en Uni-cone's, terwijl deze in de "oude" webshop wel zichtbaar zijn.
- Wat is het verschil tussen "niet op voorraad" en "niet (meer) leverbaar"?
- Waarom staat bij het ene product dat niet (meer) leverbaar is een blauw balkje met "binnenkort" en bij het andere, niet (meer) leverbare product geen blauw balkje (bijv. Gyeon Q2M Mitt en de Q2M suede 20x20)?
- Gauw het logo van C*rpr* verwijderen van de "merken"-pagina!!!!
- Nieuw product??: https://beta.carclean.com/nl/produc...er_Black_Dye_Refill_118ml_101073?o=pgMTAwNDk5
- What'sapp-icoontje ontbreekt.
 
  • Leuk
Reactions: Youri
Helemaal niks,...

Kan wel selecteren/klikken en wordt die wit,... Verder ho maar,...

image.png


Die anderen ernaast werken gewoon wel.
 
Snap ik,... Doe er alleen een beeldje bij :eek:

Overigens werkt het ook niet op de Firefox app op de iPad. Kreeg het wél eenmaal zichtbaar nadat ik de app installeerde. Na vernieuwen of openen en sluiten van de browser werkte het ook daar niet meer.

Mijn eerste melding was op via safari.
 
Laatst bewerkt:
Het valt op dat op de beta site niet consequent de extensie .com weergegeven wordt.
In de header: Over Carclean.nl:
Je houdt van auto's. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste webshop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.nl!

Op Carclean.com vind je een zeer breed assortiment autopoetsmiddelen voor elke lak,
 
Ziet er erg mooi uit. Goed punt is dat de CC kleuren blijven, dat blauw wit. Maakt het duidelijk en fris.

Als via mijn IPhone (6S) inlog op de site krijg ik dit:

c80dd910f40e754cac534498640c00c6.jpg
 
Mijn dank gaat uit naar alle leden van het *bughunters* team.
Als je fouten tegenkomt kun je mij hier taggen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: ivo's en Dieter
Die op=op lijkt me een bug @Youri @Bert want dat iets bijna tijdelijk op is, wil niet zeggen dat het niet meer terugkomt.

Wat bedoel je dat je 'm soms niet in je mandje kan doen? Doel je dan ook op de Non Ferro?
@Tim

Ik bedoel dat ik producten die niet op voorraad zijn soms wel toe kan voegen aan mijn winkelmandje(wat voorheen niet kon) en soms ook niet. Zie de afbeelding de twee verschillende clays.
Schermafbeelding 2016-05-24 om 09.15.21.png
 
@Dylandr, dat komt omdat die producten snel weer leverbaar zijn (dacht binnen 14 dagen) , ze zijn tijdelijk even niet op voorraad, maar je kunt ze wel bestellen.

Als je ze dus niet aan je winkelwagen kunt toevoegen, worden ze niet op korte termijn verwacht.

Volgens mij klopt het zo, anders verbeter je me maar @Tim
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Youri
Complementen voor de site, ziet er strak en modern uit.

Heb ook iets (kleins) gevonden:
@Youri

-Onder het kopje CLINICS zijn alle [i Informatie] buttons van clinics ouder dan 18-11-2014 dode links.
-Verder is de Datum/tijd kolom tussen 'aankomende clinics' en 'clinics in het verleden' niet mooi onder elkaar.
-In de header van Clinics staat nog een keertje Carclean.com

Het zijn details, maja, we zijn op een detailer site he!

Overigens, tot in hoever details mogen we gaan qua aanvullingen?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Youri
Ziet er goed uit.

De favicon (16x16 .ico plaatje naast de 'title' in de adresbalk) is niet correct.

Ga zo door.
 
  • Leuk
Reactions: Youri
home.png

winkel.png

Het ene geeft aan voor 16.00 uur op de homepage en bij het afrekenen 17.30 uur.
Had ook een mailtje gestuurd met dat je producten kan bestellen die een 'actie' prijs hebben maar niet op voorraad zijn.

Edit:

Op een iPhone gaat de website scaling ook niet helemaal goed maar dit was al enig zins bekend denk ik.
5b8249f.png

(iPhone 6 horizontaal)
5b3c320.png

iPhone 6 (verticaal)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Youri