• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PWorld Spray and Rinse Wheel Cleaner gewoon op de velg spuiten

rick76

Detailing addict
15 mrt 2010
30
55
Ede
Ik heb weer wat aanvulling op mijn assortiment. Mijn vraag is nu kan ik Poorboys World Spray and Rinse Wheel Cleaner zo op de velg spuiten, terwijl de band nog gemonteerd is. Of kan dit niet omdat je dan de kans hebt dat je de remschijf of andere onderdel;en raakt.

grtjes Rick
 
lees ff de gebruikerservaringen :

https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Spray_and_Rinse_Wheel_Cleaner_946ml_PB-SRWC32_100733

hier vind je al dat je het kan verdunnen.....
 
Dat stukje had ik gelezen. Maar kan het kwat dat de velgen gemonteerd zijn. Ik boedoel dan de schijfremmen, blokken etc etc.
 
Ik heb er geen ervaring mee , maar ik neem aan dat je het verdunt gebruikt en na inwerken(liefst niet te lang zou ik denken) ruim afspoelen :cool:

Probeer anders om met een verdund deel de velg ff in te spuiten en uit te borstelen om daarna gelijk goed te spoelen.Indien niet proper : opnieuw.....:-b

Zelf neem ik altijd een kwast die ingetaped, is om beschadigingen te voorkomen.

De binnenzijde doe ik met de ez-brushes .

Zeker velg per velg doen , maar dat zal je al wel weten ondertussen .
 
Het kan in elk geval geen kwaad voor je blokken en schijven hoor! Gewoon opspuiten met de velg op de auto.