• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rain-X, Wanneer weer leverbaar?

TheDude

Detailing trainee
23 apr 2011
21
47
Het valt me op dat deze al een poosje De levertijd van dit artikel is onbekend status heeft.

https://www.Carclean.com/product/Rain_X/Rain_X_200ml_219_RAIN_X_100670


Heeft iemand enig idee wat de rede is waarom dit product niet tot bijna niet meer leverbaar is?.
Ik heb slechte ervaringen met Pro Vision ( Strepen/ Waas / na 1 week niet meer werkzaam ), en lees over dit product alleen maar positieve verhalen,
alleen moet deze wel aanwezig zijn haha! :-b


Alvast bedankt voor een Antwoord !!!

Gr,
Samm
 
Deze komt waarschijnlijk helemaal niet meer.

ProVision doet het bij mij geweldig, als deze na een week niet meer werkzaam is dan gaat er echt iets niet goed.
Heb je de Glass Scrub gebruikt en wat bedoel je precies met "waas"?
 
Dibbuz;315302 zei:
Deze komt waarschijnlijk helemaal niet meer.

ProVision doet het bij mij geweldig, als deze na een week niet meer werkzaam is dan gaat er echt iets niet goed.
Heb je de Glass Scrub gebruikt en wat bedoel je precies met "waas"?

Bedankt voor je antwoord,

De waas is als ik de ruitenwissers gebruik, heb al geprobeerd om Minder te gebruiken, aangezien je snel teveel gebruikt...
Ook op verschillende manieren aangebracht en uitgepoetst maar ik blijf de waas houden.
Ook voorbereiden met APC, en DJ Glass cleaner helpt niet..

Ik rijd +/- 450 km per dag met dit voertuig, misschien is het daarom dat het product maar een week actief blijft...
De zij ramen heb ik overigens +/- 3 maanden geleden gedaan hier is duidelijk te zien dat het product nog z'n werk doet!!

Schiet mij maar lek ! :-b
 
Voorbereiden met Autoglym Glass polish of glass scrub (ook Ceriglass kan).
Daarna aanbrengen met vochtige Disco Duo pad en dun verdelen.

Na een paar minuten met lichte druk het gros afnemen met een microvzeldoek.
Vervolgens met een detailspray en een schone doek nogmaals afnemen.

Misschien gebruik je veel ruitensproeier vloeistof, dat scheelt namelijk wel.
 
Dibbuz;315302 zei:
Deze komt waarschijnlijk helemaal niet meer.

Dibbuz, kun je ons ook vertellen waarom dit product waarschijnlijk niet meer komt? Ik ben namelijk een zeer tevreden gebruiker en mijn fles is bijna leeg.