• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Resultaat Powerball 4 lights headlights restoration kit

gerben3

Detailing trainee
25 mei 2010
8
47
Afgelopen vrijdag mijn koplampen van mijn Citroen C5 behandeld met bovengenoemd product. Hoewel het resultaat een stuk beter is als voorheen ben ik nog niet tevreden. Ik heb de lampen behandeld met de schuurpads maar zie toch nog klassen en vlekken die ik er niet uit krijg.

Wat heb ik niet goed gedaan.
 
Probeer ook goed te beschrijven hoe en wat je exact hebt gedaan, wellicht een kleine verandering in werkpatroon en hoppa .... resultaat waar je 100% tevreden over bent
 
Naar mijn beste weten moet je dan idd weer je stappenplan volgen m.b.t. schuurpads en wat fijner werken om het geheel weer netjes af te maken
( tenzij op 1 of andere rare wijze onherstelbare wijze ellende hebt achtergelaten, maar schat in van niet ( anders al geen lid van hier en had je deze set gekocht )
 
Ik zal vanavond eerste de foto,s eens plaatsen en wacht daarna even jullie oordeel af. Alvast bedankt voor het meedenken.