• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review Dodo Juice Maxed Up Detailing Bag

addy

Detailing addict
12 mrt 2011
920
68
48
Vandaag mijn bestelling ontvangen met daarbij de Dodo Juice Maxed Up Detailing Bag.
De detailing bag had ik zoal ik eerder had vermeld een slagje groter verwacht. Waarom.....weet ik niet, zomaar een gevoel. Maar dat is puur mijn eigen mening natuurlijk.
Hij ziet er zeer stevig en degelijk uit met aan de onderkant 2 rijen kunststof waar de tas op staat.

De voorkant:

P1040187-kopie.jpg


De Linker zijkant met 2 grote opbergvakken waar 500ml flessen met gemak in passen:

P1040190-kopie.jpg


De rechter zijkant met 2 grote opbergvakken waar 500ml flessen met gemak in passen:

P1040188-kopie.jpg


De achterkant met 4 grote opbergvakken waar 500ml flessen met gemak in passen:

P1040189-kopie.jpg


Aan de buitenkant dus zeker plek voor 8 stuks 500ml flessen. De 700ml Monello flessen durf ik niet te zeggen, zou mooi zijn.

Quote van Tim over de vraag of hij wilde kijken of de Monello 700 ml fles past in de zijvakken:

Tim;336798 zei:
Ze passen net wel of net niet. Dus niet ideaal.

Quote van hi_sven met de omtrek van beide Monello flessen, de 250ml en de 700ml:

hi_sven;336808 zei:
Omtrek grote fles is 26CM
Omtrek kleine fles is 20,5CM

De flap aan de bovenkant kan in zijn geheel weggenomen worden maar je kan ook het gedeelte bij het handvat weg klappen en vastzetten met klittenband.

P1040192-kopie.jpg


Dan is ook gelijk de draagriem zichtbaar.

P1040194-kopie.jpg


Aan de binnenkant 2 vakken voor 500 ml flessen en 2 smallere flesjes. Verder nog elastiek en band aan de binnenkant om wat achter te plaatsen.

P1040195-kopie.jpg


Compartiment eronder is plaats voor diverse spullen o.a. pads/wax/doeken etc. Dit compartiment zit aan een kant vast dmv drukkers en aan twee kanten vast dmv klitteband en aan een kant gewoon vast. Hiervan zie ik op dit moment het nut nog niet omdat naar mijn mening de bodem niet in zijn geheel weg te nemen is.

P1040196-kopie.jpg


Hier volgen wat foto's van een gevulde tas, natuurlijk naar eigen inzicht in te delen.

P1040197-kopie.jpg


P1040199-kopie.jpg


P1040200-kopie.jpg


P1040201-kopie.jpg


P1040202-kopie.jpg


Zoals je ziet past er nogal wat in:

8 flessen aan de buitenkant
Wat plakband en potten wax in het compartiment. (het blik van de Barrier reef is nogal groot)
6 dispenser flesjes
2 Wolfgang flessen
BTBM en Sour Power 250ml
AF Revive
AF Powerseal
Meg's Endurance tiregel
Carpro Eraser
diverse borstel/kwasten

Boven op aan beide kanten zitten ook nog 2 klittebandjes, ik denk om iets van doeken tussen te doen.

Mijn mening is dat dit een zeer degelijk uitziende tas is. Dit moet in de praktijk nog blijken natuurlijk maar ik heb er wel vertrouwen in.
Oja... de Dodo sticker zat er ook bij. :D

Dit is de eerste keer dat ik een soort van review maak dus ik hoop dat het een beetje aan de voorwaarden voldoet en in de juiste sectie staat anders zie ik het wel.
 
Mooie review! :cool: Heb zelf de andere detailing bag, maar vind daar de vakken aan de buitenzijde voor de flessen wat nauw. Wellicht gericht op Dodo Juice producten. Bij deze tas zijn de vakken (vier naast elkaar) duidelijk hoger waardoor de flessen er minder snel uit vallen - en dus ook flessen van andere merken beter blijven zitten. Wat zijn de maten van de tas? Dat compartiment aan de onderzijde is wel ideaal lijk me.
 
De vakken aan de zijkanten zijn iets lager dan de vakken aan de achterkant maar ik denk niet dat de flessen er uit kunnen vallen bij normaal gebruik hoor..

Net even de maten genomen. :D

Met de spullen erin: Br/d/h ca 49/30/31

Compartiment ca 33/19/7
 
Schôôn taske Addy. Nette review ook.
Ik ben zelf niet zo van die detailingbags maar dit ziet er toch als een heel bruikbare uit. Als ik "op karwei" ga is het altijd een heel gesjouw met al die Ikea bakken, en bij terugkomst vraag je je altijd van een hoop spullen af waarom je ze toch ook alweer had meegenomen. met een beetje voorbereidend denkwerk en een detailingbag kun je toch een eind komen lijkt me zo.
 
Blijven de flessen wel een beetje recht hangen bij gebruik?
Ik zag onlangs een foto op internet voorbij komen waarbij ik het idee had dat ze er elk moment uit zouden kukelen..
 
De flessen blijven goed recht staan, zeker aan de achterkant.
Net nog even gekeken aan de zijkanten en ondanks dat deze wat lager zijn zitten ze er toch goed in.

Die foto op internet is dat van de Maxed Up Bag of van de andere DJ Bag's, de Tooled Up en de Covered Up, die hadden namelijk niet echt fijne vakjes aan de buitenkant.
Dat hield me eigenlijk tegen om die aan te schaffen.
 
Dat hield mij inderdaad ook tegen. Ik kan de juiste foto niet meer vinden, maar op onderstaande zie je het ook een beetje.
Echter is dit dan niet de maxed up. Zoals op deze foto bijvoorbeeld de lime prime hangt, had ik er niet zo veel vertrouwen in..
Mis toch maar eens gaan kijken voor de maxed up tas dan!

sn202710.jpg
 
Dat is de Tooled Up versie. En die hebben inderdaad niet zo'n handige zijvakken.
Het handvat van de Maxed Up is recht en bij deze gebogen.
 
Tim;336666 zei:
Ja, je bent de enige en ik heb geen idee hoe je eraan gekomen bent. :weetniet

Hmmmm....hoe moet ik dit lezen. :weetniet w^^w

Die sticker zat in het compartiment. En de tas zat in het plastic verpakt. Geintje van DJ :weetniet
Als dat niet de bedoeling was dan moet je het zeggen hoor want dan stuur ik hem terug naar CCHQ.
Ik hecht daar niet zoveel waarde aan maw (mijn vrouw wil niet dat ik die ophang)

Anders is die te koop, startbod € 1000,00 :D :D
 
addy;336675 zei:
Hmmmm....hoe moet ik dit lezen. :weetniet w^^w

Die sticker zat in het compartiment. En de tas zat in het plastic verpakt. Geintje van DJ :weetniet
Als dat niet de bedoeling was dan moet je het zeggen hoor want dan stuur ik hem terug naar CCHQ.
Ik hecht daar niet zoveel waarde aan maw (mijn vrouw wil niet dat ik die ophang)

Anders is die te koop, startbod € 1000,00 :D :D

Het is onze sticker die gemaakt was om boven de schappen van Dodo Juice te plakken in onze showroom. Uiteindelijk is het ontwerp daarvan gewijzigd.

Ik vermoed dat pj de sticker in de tas heeft gedaan waar hij mee op de SDD stond.

Je mag hem houden, verloten, verkopen :)