• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review Dodo Juice Maxed Up Detailing Bag

@Tim, kan jij eens nakijken als je wilt of de 700ml Monello flessen erin passen.
Volgens mij zijn deze iets dikker dan de flessen die ik erin heb zitten.
Bij de 500ml flessen heb ik nog wel wat ruimte over, niet veel maar kan net genoeg zijn.
 
Goede review Addy, bedankt! Duidelijke foto's en goede tekst. Je mag er nog zulke maken hoor :)^
 
Dank je BrunoV maar ik vind me eigenlijk nooit goed genoeg on zoiets te doen... :)_[]

Misschien krijg ik nu de smaak te pakken.. :D
 
Ze lijken me wat dunner Kenneth, misschien dat iemand ze even op wilt meten.



monelloflessen.jpg
 
Dat is mooi Tim, ik had niet anders verwacht natuurlijk.
Kan niet wachten tot die tas er is.
 
Tim, kun je een indicatie geven van de introductiedatum van de Monello Detailingbag? Als het niet te lang duurt is het misschien de moeite waard om erop te wachten.
 
De Monello detailingbag staat ook al op mijn verlanglijstje, en ik weet nu al dat die het wachten waard is!
 
BlackPassat;336623 zei:
Nette review ook.
Ik ben zelf niet zo van die detailingbags maar dit ziet er toch als een heel bruikbare uit. Als ik "op karwei" ga is het altijd een heel gesjouw met al die Ikea bakken, en bij terugkomst vraag je je altijd van een hoop spullen af waarom je ze toch ook alweer had meegenomen. met een beetje voorbereidend denkwerk en een detailingbag kun je toch een eind komen lijkt me zo.
Maar als je alles meeneemt weet je wel dat je eigenlijk niks over het hoofd kan zien ;)
 
BlackPassat;336861 zei:
Tim, kun je een indicatie geven van de introductiedatum van de Monello Detailingbag? Als het niet te lang duurt is het misschien de moeite waard om erop te wachten.

We zijn nu aan het bedenken hoe groot hij moet worden en hoe hij eruit moet komen te zien. Deze tekeningen gaan naar de fabriek en zij maken dan de eerste concepttassen voor ons. Ik denk dat de tas onder de kerstboom kan komen te liggen.
 
Dank voor het inkijkje in het ontwikkeltraject Tim. Gezien alles wat er nog moet gebeuren, en de ervaring met andere productintroducties, zou het best eens kunnen zijn dat je het over kerst 2014 hebt. Ik geloof dat BPJ op het punt staat om de DJ-tas al te bestellen.