• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Gliptone geurhangertje - liquid leather

Arjan

Detailing rookie
5 okt 2008
305
0
Gliptone Geurhangertje - liquid leather

IMG_1438.jpg


Vorige week de producten van Gliptone thuis ontvangen en de volgende dag direct aan de slag gegaan met mijn lederen interieur van de auto. Direct na het ontvangen de Gliptone geurhanger in de auto gehangen om te testen wat het geureffect zou zijn.

De gehele nacht de auto laten staan en de volgende ochtend bij het openen van de deur kwam er al een heerlijke leergeur tevoorschijn uit de auto. Had de geurhanger aan de voorkant onder mijn bestuurdersstoel vast gemaakt. De hanger hangt nu zes dagen in de auto en het leder in inmiddels ook behandeld. En heb het idee dat de meeste geur van leer nog steeds van de leerhanger afkomt. Opvallend is ook dat zodra je eventjes in de auto zit niet meer overrompeld wordt van de leergeur. Een voordeel wat veel andere geurhangers niet hebben, daarbij blijf je de geur continu ruiken.

De hanger voelt zelfs na een aantal dagen nog steeds iets vettig aan, dus het is duidelijk merkbaar dat de geurhanger flink doordrengt is van de leergeur. Het is nog even afwachten hoelang de geurhanger zijn werkt blijft doen, maar tot op heden vind ik het zeker een aanrader :heart_eyes:.


+
- Geur
- Vorm

-
- Welke?


Eindconclusie: kopen!
 
Hij staat bij mij op mijn bureau op kantoor, elke ochtend als je binnenkomt ruik je op de achtergrond een lekker leergeur. Ik vind het een topding! Morgen eens in mijn auto hangen.
 
Geinig, ook al heb je geen leer in de auto, zo te lezen geen nare geur en dus wellicht goede tegenhanger van die andere stinkers die je vaak tegenkomt.
Aanrader dus !
 
Inmiddels zijn we bijna 3 maanden verder en nu is de meeste geur toch wel van het geurhangertje af. Als je de auto instapt ruik je hem niet echt meer. Als je het ding even in je handen hebt gehad en je vrijft er wat over dan werkt het wel weer wat. Conclusie na (bijna) 3 maanden: Zeker een aanrader als je leer in je auto hebt en je je auto weer naar een nieuwe leergeur wilt laten ruiken.

Volgende bestelling komt er zeker weer 1 in de lijst :)^ .
 
Ik heb nu 3 maanden al Gliptone Aroma pad - Liquid Leather - Ledergeur
Tot nu toe erg tevreden over dit product:)^
En de auto ruikt nog steeds naar een leerlucht
Mag ook wel want hij kost ook 2x zo veel als de geurhanger van Gliptone
Is ook wat groter als de geurhanger
Ben benieuwt hoelang deze blijft werken

Lenn:)