• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: valet pro glass cleaner

Ik gebruik ook zelden een glasreiniger, die heb ik meer nodig sinds de komst van de Merkin Mint doek!

Edit: Review is dik in orde!
 
jim zei:
Kortom ook de laatste keer dat ik een review maak van een glas product, komt toch enkel maar discussie van merk ik :roll

Erg jammer Jim, jouw reviews staan iig bij mij op een hoog nivo, en een discussie leren we toch alleen maar van....????

Ik zeg....gewoon doorgaan met reviews schrijven :ja :)^
 
Hakken we het geheel toch in 2'en:
1 - review van het product
2 - discussie mbt gebruik van producten >>> zoveel mensen, zoveel wensen

Wat boeit het nu of je nou eerste de ramen doet en dan wast of eerst de auto wast en dan de ramen >>> waar diegene zich het meest prettigst bij voelt moet ie gewoon blijven doen

@Jim: gewoon lekker doorgaan met reviews, je zet de producten objectief en helder neer en bent dus een grote aanwinst voor het geheel !
 
Ik maak zeker nog reviews, heb niet gezegt dat ik geen meer ging maken :ja
Maar niet meer van een glas product.
Er zijn teveel mensen die ramen op hun persoonlijke manier poetsen.
En zo gaat het na 2 posts al helemaal niet meer over het product/merk, maar over andere dingen.

En dat nederlanders graag discussie voeren, dat is wel bekend in België :D
 
Mij lijkt het een goed product, zeker iets dat ik eens ga bekijken. Ik zie er namelijk een beetje tegenop om direct een gallon Meguiars glasscleaner te kopen.
Ik doe net als Jim van tijd tot tijd de ramen eens proper maken, ook als er zand op zit, of om er wat vliegen van af te vegen.

Dennis: tipje, droog eerst je ruiten na het wassen van de wagen, dan de rest van de auto. Als je wagen goed onderhouden is, zoals die van jou, heb je dan een streeploos resultaat op de ruiten.