• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rotary clinic I 19 september 2010 : polijsten en lakherstel met de rotary

We gaan de clinic verplaatsen, met 4 deelnemers en 3 introducees gaat het hem niet worden. :no

Morgen communiceren we het nog naar de inschrijvers.

Sorry :sob:
 
Erg jammer, maar vanuit de kant van CC wel begrijpelijk.

Jammer dat er zo'n gebrek is aan animo, het zal misschien wel door de vakanties komen...
 
Zo te zien is er wel genoeg belangstelling, alleen komt de datum bij veel mensen niet goed uit.
Wellicht wordt het een volgende keer dringen op de rotary clinic. ;)
 
jammer ik had graag gekomen


ik heb me niet opgegeven omdat ik er al bang voor was dat er te weinig animo was

ik heb ook geen idee wat er gebeurt als ik me opgeef en de datum wordt verzet en ik kan niet...... dus ik hoop de nieuwe datum ook te kunnen



ik denk dat ik van de week maar eens langs rij voor een prive cursus.........
 
Is deze clinic uiteindelijk toch nog door gegaan, of wordt er een nieuwe datum gepland?
Indien er voor een nieuwe datum is/wordt gekozen dan ben ik zeker aanwezig!

Vrijdag kom ik vanuit Noorwegen meteen doorrijden naar CC om de DAP en PRO 900 te halen. Een clinc voor de rotary zal dan zeker mooi op zijn plaats zijn.

Ben benieuwd.......


Greetz
 
Is voor deze clinic al een een nieuwe datum bekend?
Ik zou mij hier graag voor willen opgeven om mijn rotaryskills te verbeteren. De vraag is echter wanner gaat het plaats vinden?
Hoop dat ik met de geplande vakanties niet naast de pot pies.
 
Dat is al over een kleine 3 weken :)
Heel veel interesse van mijn kant hier, even kijken of ik het ingepland kan krijgen bij/met SWMBO :heart_eyes:
 
Ai, dat komt wederom zeer slecht uit... :sob: Mocht er nog een andere workshop komen probeer ik er echt bij te zijn!