• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rotary clinic I 19 september 2010 : polijsten en lakherstel met de rotary

Had graag nog wat willen bij leren maar helaas kan ik vanwege andere verplichtingen niet erbij zijn.
Hoop dat ik de volgende keer wel kan.

Ik wens de deelnemers in elk geval veel plezier!
 
Ben zondag ook van de partij.
Pas een PRO900 aangeschaft en zou hier graag mee aan de gang gaan.

Wat het weer betreft, ze voorspellen redelijk weer van het weekend, maar ja.... voorspelling hé.....

Ach, zolang het maar droog is en er niet te veel wind staat is het naar mijn mening prima te doen.


Greets Rob
 
Heb me net ook ingeschreven. Heb de Pro900 nog niet. Eerst maar eens goed in de stof duiken voordat ik eraan begin. Plek zat nog en volgens buienradar.nl geen druppels zondag. Gaan we maar van uit!!
 
Ik neem mijn eigen rotary mee.
Zijn er genoeg machines voorhanden voor mensen die nog geen rotary hebben?
En is er voldoende plaatwerk om op los te gaan? ;) (bedoelt testpanelen en niet zijn eigen auto)
 
Ook ik neem mijn eigen PRO900 en testpaneel (beter bekend als auto) mee :grinning:
Hoop echt dat het weer ons gunstig gestemd is
 
Hier idd zelfde vraag als Soeper. Wil ook wel wat testen.

Ik neem ook wel mijn machine en een kratje pads mee.
 
Soepergrover zei:
Zijn er genoeg machines voorhanden voor mensen die nog geen rotary hebben?
En is er voldoende plaatwerk om op los te gaan? ;) (bedoelt testpanelen en niet zijn eigen auto)

Ik neem twee rotary's mee, en jij ook geloof ik.
Tim heeft toch nog wel een Audi testpaneeltje?
 
Voor volgend seizoen 12 van die mooie partytenten? ;)
Nee inderdaad balen Tim, ook voor jullie die elke keer plannen en voorbereiden.
 
^%$@^%$ Alweer! ]-0

Ik heb jullie magazijn al eens gezien en het staat best vol, maar zou je voor een volgend seizoen niet ergens een verloren hoekje vrij kunnen maken voor zulke clinics?
Anders blijf je afhankelijk van dat veranderlijke Nederlandse weer.
 
Er kunnen max 3 auto's bij ons binnen, dat schiet niet echt op, bovendien is het licht in het magazijn wel redelijk, maar niet kritisch genoeg voor een goede workshop.

Dit jaar hebben we nog nooit zoveel moeten schuiven in de planning vanwege het slechte weer en we hebben amper de helft aan workshops in kunnen plannen hierdoor. :(