• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

rotary polijsten icm water?

Met die winst is het in ieder geval gelukt, want de oude eigenaar kocht hem terug voor ruim het dubbele. Ook leuk om te zien hoe een kerel de velgen renoveert, gewoon de velg in z'n handen en ermee langs een slijpmachine. Zal vast nog een herhaling van de aflevering komen deze week.
 
Dat vond ik trouwens knap van die man.
Heb zelf best wel veel metaal gepolijst en zou er niet aan moeten denken om op die manier zo'n zware velg te moeten polijsten.
Het was trouwens geen slijpmachine en de schijf die hij gebruikte was een sisal schijf
 
Sorrie dat ik het moet zeggen, maar bij wheeler dealers leveren ze vraak prutswerk, een motor die 10 jaar lang stil heeft gestaan en waarvan de slangen er erg slecht uitzien en dan gewoon laten zitten enz enz, het is oplappen tot het er leuk uitziet maar sta er niet van te kijken als je binnen de kortste keer problemen hebt.

Mark
 
Vond het een leuke aflevering gisteren met de G-klasse (keer G500 gereden en had ik voor geen goud willen missen:heart_eyes:)

Wel erg dom dat ze 1000 pond uitgaven aan faceliftbumpers en 500 pond aan het spuiten ervan. Verder dus 150 pond aan een stukje sierhout laten schuren en lakken. En 500 pond aan lederrenovatie. Uiteindelijk raakte ze hem niet meer kwijt en had die alleen een bod van iemand uit Cyprus.

Maar idd nogal offtopic :slotje