• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ROTARY-WORKSHOP 1 OP ZONDAG 16 AUGUSTUS

ThaBird zei:
Zittendaar verdovende middelen in? zoja dan win je :heart_eyes:


Nee, helaas, dat dan weer niet:( . Tenzij je verslaafd bent aan chocolade:heart_eyes: . Maar ik zou niet teveel afgaan op het woord "space" van de koeken. We hebben dat toch ook niet nodig. We vermaken ons zo toch ook wel :ja
 
heerlijke koeken; Marike had een stapel voor me meegenomen een tijdje terug :party:

Alleen al daarvoor ga je naar de clinic :heart_eyes:
 
Kom op jongens betaal je cursus.!!!!!!:rules
Laat Tinus niet zitten met z'n beste bedoeling. :)^
OF ZIJN JULLIE BANG VOOR DE ROTARY]d~^ ]d~^ ]d~^ ]d~^ ]d~^ :D
Het is voor mij ook de eerste keer.:p ;)
 
Ik (Jarno) kom ook samen met MOEW30 (oftewel Edwin) uit het hoge noorden om dit bij te wonen. We hebben er zin in !

Ik zal vanavond even het geld overmaken, Tinus !
 
hierbij even een kleine opmerking als je via de postbank betaald dan heb je kans dat je geld wordt
terug gestuurd,dit is namelijk mij overkomen
het geld werdt terug getsuurd omdat de naam (carclean) niet bij het rekenings nummer behoorde volgens de postbank
heb dit ook even bij tim vanmiddag even gemeld
heb nu mijn geld overgemaakt naar de abn amro en deze accepteerde wel de naam carclean
tim wil jij even bij springen over die andere naam,deze is mij even ontschoten:(
hoop nu wel dat het deze keer goed gaat met de betaling:D
 
Quality Stores Online ;)

De ING (voorheen postbank) doet een check op de naam en rekening, de bank doet dat niet en gaat er vanuit dat jij het juiste rekeningnummer invult, volgens mij kun je zelfs pietje puk in de naam zetten en dan komt het nog aan als je via de bank betaald :D
 
dat dacht ik ook adrie maar ik kreeg de boel mooi terug gestuurd]-0

ps bedankt voor die andere naam tenoemen:party:
 
Ik kijk er al helemaal naar uit.
Heb zelf een rotary maar weet zeker dat ik op deze clinic nog hoop kan leren.
Hoeveel aanmeldingen zijn er nu inmiddels al?
 
Zie onderaan het allereerste bericht van mij: we zitten nu op 8 betaalde zitplaatsen en ca. 25 personen die zeggen dat ze gaan betalen... :-" :|~* :grinning:
 
Update startpost: JJonkie en MOEW30 als deelnemers.

Kijk, nu gaat het hard ]d~^

Dames en heren, nog 5 plaatsen beschikbaar en ik zou jullie willen vragen nu in te schrijven en niet de laatste week...:)^
 
Tinus, nog een proefobject nodig? Heb net een sloopauto gekocht, welke helemaal verneukt mag worden qua lak, als het maar niet op de voorbumper en achterbumper gebeurd.
 
madtraxx zei:
Tinus, nog een proefobject nodig? Heb net een sloopauto gekocht, welke helemaal verneukt mag worden qua lak, als het maar niet op de voorbumper en achterbumper gebeurd.

Jij meester! Jij helpt mij helemaal uit de brand daarmee :party:

PM gestuurd :)^