Hallo swirl hunters
Ik ben lekker mn ei aan het kwijt raken op een e90 335i heel donkerblauw
Daar deze lak best hard te noemen is en veel defecten op zitten en na een testspot de rupes mf cutting pad met Scholl s3 een goede combi is deze dus ook gekozen.
Nu vloog deze pad na 3/4 motorkap al weg doordat de lijm laag los liet velcro en pad.
Wat heb ik er fout mee gedaan want met mn foampads heb ik dat nooit.
Heb de pad eerst licht ingesmeerd met s3 om de microvezels te primeren.
Daarna 3 a 4 druppels ter grootte van erwt erop en dan het gebruikelijke dambord patroon volgen tot de s3 transparant geworden is.
Vond de pad vrij stroef over de lak gaan.
Na dus de helft Vd motorkap gedaan te hebben, verdeel een motorkap in 4 stukken om het oppervlak niet te groot te maken, vloog dus tijdens de 3e kwart na ineens hevig schudden van mn rupes machine de pad door de lucht.
Velcro zat nog op mn backingplate en de pad lag dus op de grond.
Velcro was ook erg warm.
Nu snap ik niet helemaal wat ik hier fout gedaan heb.
Heb de pad niet uitgewassen of uitgeblazen na de halve motorkap.
Kunnen jullie me helpen wat ik hier fout doe want moet weer nieuwe pads bestellen maar wil dit niet telkens hebben want besteed mn geld liever ergens anders aan dan nieuwe pads per paneel
Ik ben lekker mn ei aan het kwijt raken op een e90 335i heel donkerblauw
Daar deze lak best hard te noemen is en veel defecten op zitten en na een testspot de rupes mf cutting pad met Scholl s3 een goede combi is deze dus ook gekozen.
Nu vloog deze pad na 3/4 motorkap al weg doordat de lijm laag los liet velcro en pad.
Wat heb ik er fout mee gedaan want met mn foampads heb ik dat nooit.
Heb de pad eerst licht ingesmeerd met s3 om de microvezels te primeren.
Daarna 3 a 4 druppels ter grootte van erwt erop en dan het gebruikelijke dambord patroon volgen tot de s3 transparant geworden is.
Vond de pad vrij stroef over de lak gaan.
Na dus de helft Vd motorkap gedaan te hebben, verdeel een motorkap in 4 stukken om het oppervlak niet te groot te maken, vloog dus tijdens de 3e kwart na ineens hevig schudden van mn rupes machine de pad door de lucht.
Velcro zat nog op mn backingplate en de pad lag dus op de grond.
Velcro was ook erg warm.
Nu snap ik niet helemaal wat ik hier fout gedaan heb.
Heb de pad niet uitgewassen of uitgeblazen na de halve motorkap.
Kunnen jullie me helpen wat ik hier fout doe want moet weer nieuwe pads bestellen maar wil dit niet telkens hebben want besteed mn geld liever ergens anders aan dan nieuwe pads per paneel