• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

RX400h // Van krasse naar klasse...

joeltje

Detailing addict
6 okt 2009
110
62
48
Vught
Zo. Dat was even werk, maar ik ben weer voldaan! Heerlijke uitdaging vandaag, waar ik me behoorlijk op heb verkeken... Klant daarentegen was happy, en daar draait het om!!

:party:

In het kort:

*Lexus RX400h
*Gewassen met 2-emmer methode
*Velgen met Iron X
*banden en trims met APC 1:10
*Hele auto gekleid
*1 Hit met SSR 2.5 op Oranje Compressor pad met de rotary machine, 2 hits op de erg ere plekken
*1 Hit met SSR1 op witte pad met de DAP500
*1 Hit met BlackHole op zwarte pad met de DAP500
*Nog eens gewassen om polijst reide te verwijderen
*Getopped met Natty's Blue met het handje.
*Trims met Trim Restorer
*Banden met Meg's tyre dressing
*Interieur met stofzuiger en Trim Restorer (Ik had echt geen tijd meer om daar meer uit te halen, laat staan foto's te maken)
*Ramen met SprayWay Glass Cleaner

Totaal gespendeerde tijd: 11,5

Totale foto-set staat hier

Maar voor de luie medelezer een paar pica's:

6195305099_c0cbfc7e21_z.jpg

Pre detail by joeltje, on Flickr

6195305683_896d8bbaae_z.jpg

Pre Detail by joeltje, on Flickr

6195308911_74659a7a4f_z.jpg

Holograms before second hit by joeltje, on Flickr

6195824698_9fc4de1b46_z.jpg

nothing but shine remains.... by joeltje, on Flickr

6195826298_b2d8f73df3_z.jpg

How wet can it get? by joeltje, on Flickr

6195828012_88418d1937_z.jpg

Final result. Made me happy! by joeltje, on Flickr

6195828362_d9a67c729e_z.jpg

Final result. Made me happy! by joeltje, on Flickr

6195311121_06f31c6208_z.jpg

Every detail is taken care of... Touch, without getting your fingers dirty! by joeltje, on Flickr

Pittig klusje, maar wel voldoening!

Mochten jullie op- of aanmerkingen hebben, ik hoor het graag!
Bedankt voor het lezen :)^
 
sow, wat een resultaat, maar is die auto ingevoerd of wat hebben ze er die korte tijd mee gedaan dat ie op kenteken staat?
 
emiel10 zei:
sow, wat een resultaat, maar is die auto ingevoerd of wat hebben ze er die korte tijd mee gedaan dat ie op kenteken staat?

Hij is van dec 2008.

@Joeltje, goed je best gedaan en daar mag je trots op zijn. :cool:
 
:)^ Geweldig resultaat. Nu maar hopen dat de eigenaar dit op waarde weet te schatten en een beetje voorzichtiger met zijn voertijg omgaat.

Heb je ook nog een velgenreiniger gebruikt? Ik lees alleen Iron-X. Dat is echter geen velgenreiniger maar een (heel goede) aanvulling op een velgenreiniger.
 
SLK zei:
:)^ Geweldig resultaat. Nu maar hopen dat de eigenaar dit op waarde weet te schatten en een beetje voorzichtiger met zijn voertijg omgaat.

Heb je ook nog een velgenreiniger gebruikt? Ik lees alleen Iron-X. Dat is echter geen velgenreiniger maar een (heel goede) aanvulling op een velgenreiniger.

Ja, eerst met APC 1:5. Iron X is in zijn geheel geen velgen reiniger, maar een cleaner voor je lak, verwijdert vliegroest en andere hardnekkige aanslag zoals teer en rubber. Maar het werkt op onwijs smerige velgen wel heel erg goed.... Kost wat, maar dan heb je ook wat.

@Dibbuz; thanks voor de complimenten!
 
Eigenaar vindt het goed als het kenteken gewoon zichtbaar is trouwens?
 
Dibbuz zei:
Eigenaar vindt het goed als het kenteken gewoon zichtbaar is trouwens?
Wat is er eigenlijk op tegen om een kenteken zichtbaar te laten?
Zie dat wel vaker dat platen geheel onleesbaar gemaakt worden.
 
Hallo ,

knap werk geleverd hoor!!

zie ik daar op een reflectie-foto een hoop doeken liggen tegen een stenen muur??:|~*

hopelijk is er geen zandkorreltje losgekomen .(dan begin je toch weer opnieuw zeker? )

Danny
 
Robbedoes zei:
Wat is er eigenlijk op tegen om een kenteken zichtbaar te laten?
Zie dat wel vaker dat platen geheel onleesbaar gemaakt worden.

Omdat er persoon en adresgegevens aan een kenteken vast zitten, voor jou en mij onmogelijk maar voor criminelen een koud kunstje. Even kenteken checken en volgende dag wagen foetsie. Mijn wagens zet ik ook nooit met kentekens op het internet. Moet er niet aan denken dat mijn droomauto is gestolen :no
 
Kenteken is bij jou niet nodig Gideon, je staat op de detailers kaart en er rijden vast niet 2 RS2's rond daar w^^w
 
Ze weten niet waar mijn huis woont! :D En ze staan binnen, en heb twee honden + palen voor de roldeuren. Word bijna onmogelijk :-b
 
Paulus de Boskabouter zei:
Omdat er persoon en adresgegevens aan een kenteken vast zitten, voor jou en mij onmogelijk maar voor criminelen een koud kunstje. Even kenteken checken en volgende dag wagen foetsie. Mijn wagens zet ik ook nooit met kentekens op het internet. Moet er niet aan denken dat mijn droomauto is gestolen :no

Dus om deze reden rijd jij ook zonder kenteken of afgedekt kenteken rond ??, wat ik hiermee wil zeggen is dat het totale onzin is om om deze rden het kenteken onzichtbaar te maken... Just my 2 cents :weetniet

On-topic, erg netjes resultaat, zelfde velgen zijn nu onderweg voor mijn RX300 :heart_eyes: