• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shampoo Plus

B.K.

Detailing rookie
26 mei 2008
3.822
0
Ik wil graag even wat meningen horen over Shampoo Plus.

Ben op zoek naar een nieuwe shampoo om wekelijks mee te wassen ,en omdat ik niet iedere maand een nieuwe fles wil bestellen ,graag een grootverpakking dus.

Heb vanalles al geprobeerd ,met als beste (tot nu toe) de Born To Be Mild ,maar het probleem is dat me die shampoo te duur wordt om wekelijks mee te wassen.
Als het nu enkel mijn eigen wagen was had ik er geen probleem mee ,maar we hebben er 3 thuis. En dan ben je snel door je voorraad heen.

Dus ga ik goed af zijn met S+ ..?
Graag een reden waarom als je hem graag gebruikt.:)^
 
Chemical Guys Maxi Suds II 3,76 liter voor 20 pounds (22 euro):

CG_maxi_gallon.jpg


Reden: milde shampoo laat de wax met rust. CG maakt prima spullen.
Ik ben van plan een gallon van deze goede shampoo + nog wat andere zaken die in Engeland momenteel erg goedkoop zijn (door de lage pond) te laten komen.
 
De Shampoo Plus is bij mij bijna op. Prima shampoo voor een mooie prijs.
De Poorboys Slick 'n Suds is er ook in gallon verpakking, kost iets meer maar is wel lekkerder om mee te werken dan S+.
 
Ik deel de mening van Dibbuz.
Ik gebruik ook de Shampoo Plus, niets mis mee. Alleen er is beter.

Misschien eens kijken naar de Meguiars Hyper Wash?

Alhoewel, voor een paar euro meer heb je de PB S&S. ;)
 
Hyperwash bevat geen conditioners. De beste prijs/kwaliteitsverhouding is Slick 'n Suds.
 
HansA8 zei:
Chemical Guys Maxi Suds II 3,76 liter voor 20 pounds (22 euro):

CG_maxi_gallon.jpg


Reden: milde shampoo laat de wax met rust. CG maakt prima spullen.
Ik ben van plan een gallon van deze goede shampoo + nog wat andere zaken die in Engeland momenteel erg goedkoop zijn (door de lage pond) te laten komen.

Het Pond mag dan laag staan, maar zijn je verzendkosten niet killing?
of heb je alternatieven om de spullen hier goedkoop naar toe te laten komen?
 
Dibbuz zei:
Hyperwash bevat geen conditioners. De beste prijs/kwaliteitsverhouding is Slick 'n Suds.
in Slick 'n Suds zitten wel conditioners? Hoe staat de SnS in verhouding tot S+?
 
Ik heb Hyperwash ,om mee te foamen..Maar zoals Dennis al zij ,geen conditioners.
Heb ook de SS&S van Poorboys gehad ,maar ben niet zo'n super fan.

Ik denk dat ik er maar op ga wagen..De prijs is niet slecht.

Er was toch nog een shampoo van Megs in gallon vorm ,kan niet op de naam komen..Vind hem ook niet in de webshop..?:weetniet
 
B.K. zei:
Ik heb Hyperwash ,om mee te foamen..Maar zoals Dennis al zij ,geen conditioners.
Heb ook de SS&S van Poorboys gehad ,maar ben niet zo'n super fan.

Ik denk dat ik er maar op ga wagen..De prijs is niet slecht.

Er was toch nog een shampoo van Megs in gallon vorm ,kan niet op de naam komen..Vind hem ook niet in de webshop..?:weetniet
Gold class is er wel in gallon nog ?

Ik vraag me nu eigenlijk af wat de verschillen dan zijn tussen S+, gold class en SS&S van poorboys ? Deze shampoo's hebben volgens mij allemaal conditioners..

:weetniet
 
Centoquarantasette zei:
Het Pond mag dan laag staan, maar zijn je verzendkosten niet killing?
of heb je alternatieven om de spullen hier goedkoop naar toe te laten komen?

Je kunt 5 van deze gallonvaatjes laten komen voor in totaal 18 pound verzendkosten.
Incl. tax komt dat dan op zo'n 25 euro per 3780 ml. In NL kost dit goedje snel 8 à 9 euro per 476 ml.

PS dit soort 'nieuws' over prijzen elders is misschien niet zo passend op het forum van CarClean?
 
Ik gebruik de Shampoo+ ook en naar tevredenheid. 'Glijdt' iets minder dan de Gold Class maar is ook een stuk goedkoper natuurlijk. Hij doet zijn werk goed hier!
 
voor een tientje meer heb je een gallon Goldclass shampoo bij Tim + een gratis kopje koffie als je langskomt :grinning:

Maar vind wel dat het bespreken over bestellen van producten bij concurrentie van Carclean op dit forum niet helemaal perfect past :-" :grinning:
 
HansA8 zei:
PS dit soort 'nieuws' over prijzen elders is misschien niet zo passend op het forum van CarClean?


Nee duidelijk. Ik ben ondanks voldoende zakelijke contacten in de UK toch niet van plan om dergelijke dingen daar te gaan kopen ( ook al niet in verband met de risicos op transportschade etc)
 
B.K. zei:
Er was toch nog een shampoo van Megs in gallon vorm ,kan niet op de naam komen..Vind hem ook niet in de webshop..?:weetniet

Dat is misschien de M62? Je kan inderdaad ook de Goldclass in gallonverpakking nemen. Ook een erg goede shampoo.
 
Dat klopt die is er ook (nog) niet, neem even contact op met Tim.
 
Het is pas net binnen, niet mee gewerkt. Patrick (nicknameless) heeft een fles gekocht.
 
Dibbuz zei:
Patrick (nicknameless) heeft een fles gekocht.

Klopt :ja Volgens mij was ik de eerste die em kocht ;)

Alleen nog niet mee gewerkt, dus kan geen gebruikerservaring geven.

Maar ik kan je een ding zeggen, die geur is zooooo :heart_eyes:
Ruikt naar perzik.