• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shampoos bijna op, welke nu?

Amstier

Detailing guru
20 jan 2010
5.476
105
42
Mijn shampoos zijn bijna op en binnenkort gaat er een grote bestelling de deur uit richting CC. Nu heb ik de volgende shampoos geprobeerd:

- BTBM
- Sour Power
- SN
- SS&S

Vooral de SN en SS&S zijn mijn favorieten. Welke zijn nog meer aan te raden? Wolfgang Auto Bathe heeft ook mijn intresse, wat zijn hier de eigenschappen van, en de gebruikerservaringen?

Zoek een echte kwaliteits shampoo :ja De SN 500ml staat toch echt hoog op mijn lijstje, maar de SS&S is ook erg goed. Keuzes, keuzes....
 
Bathe is echt lekker. Topper om zeker eens te proberen.
 
Als je niet zo ver weg woonde kon je wat van mij proberen :)
Bathe van Wolfgang is zeker een goed presterende shampoo, absoluut het proberen waard (en ruikt lekker naar Hubba Bubba)

Denk dat je verder de 'beste' wel gehad hebt, zeker degene die Carclean levert
 
Jonguh, kom je nu mee.

Als je dat ff 6 uren eerder bedacht had, had je nu een flesje AutoBathe gehad. Ik heb nog ruim 1,5 liter staan..

BTBM blijf ik echt goed vinden, en doet voor mij niets onder voor AB, en gebruik de laatste tijd heel veel de SS&S, ook gewoon goed, kost weinig, reinigt prima en ruikt lekker.

Ik heb ook eens een sample Meg's Hyper Wash gehad, ook heel prima, wel minder geconcentreerd dan de Dodo's etc.
 
:-b Kom ik toch binnenkort weer even langs Eelco :) Was het helemaal vergeten!

Alvast bedankt! :ja :party:
 
De wolfgang is inderdaad een topper, gebruik hem zelf heel graag.
Verder zijn er nog een aantal welke ik een topper vind, maar deze zijn bij CC niet te verkrijgen.
 
Hij was wel genoemd, maar niet verder besproken.. Sour Power! Als je de power zoekt moet ik je teleurstellen. Ook de laag die achterblijft is er niet.

BTBM staat bij mij op 1..

Succes,

Robert
 
@ Robert, ik had zeker een andere ervaring met Sour Power twee winters geleden ! Ik merkte zeer zeker wel dat er iets van bescherming achterbleef na het wassen
 
Pinnacle, Wolfgang en evt. de Mothers California Gold zou je bijvoorbeeld kunnen proberen.

Wolfgang vind ikzelf érg fijn. De Mothers een stuk minder. Het flesje Pinnacle zit nog dicht. Die is dus als eerstvolgende aan de beurt.
Blijft natuurlijk ook erg persoonlijk allemaal.
 
Mijn flesje BTBM is ook bijna leeg en ik zit er over te twijfelen om maar over te stappen naar AB want daar ik tenminste een gallon van halen
 
Ik gebruik ook al een tijdje Wolfgang Auto Bath. Maar de geur is niet echt bijzonder (beetje zoet met een chemisch tintje). En qua eigenschappen vind ik hem erg lijken op Meguiars Gold Class (die ik hiervoor gebruikte).

Dus ik denk dat ik volgende keer een DODO shampoo ga proberen...
 
@starck...mag ik de Valet Pro-Poseidons aanbevelen,echt een heerlijke shampoo waar je tevens ook lekker mee kan foamen
 
Gideon ik zou je de WG Bathe aanraden en de VP Poseidon (wash en wax).

Heerlijke shampoo's, de bathe is vergelijkbaar met BTBM. BTBM is toch nog iets gladder in mijn ervaring. Poseidon is imho beter nog dan Sour Power, gladder en zichtbaar betere protectie (op een niet beschermde lak).
 
Ik zal zeker de Valet Pro in overweging nemen! Krijg van Eelco een sample WG. Bedankt mannen voor het meedenken!
 
Vind zelf BTBM en die van Mothers California Gold lekker werken. Heb ook nog Raceglaze Auto Bathe, ruikt helaas niet heerlijk, maar is met wax toevoeging en gebruik ik in de winter.
 
Of bijvoorbeeld Valet Pro-Wash and Protect is brand new....dus
Is de vervanger voor de concentrate carwash!!!(die een beetje was te vergelijken met de AG)
 
De zoveelste discussie welk product te kiezen....

1000 producten, 1000 meningen.

Zoals een groot bekend Amerikaans detailer altijd zegt:
"Find what you like and use it often"

:-"

Het mooiste zou zijn om samples te regelen, deze gebruiken en kijken welke je het prettigst vind om mee te werken.