• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sneak Preview logo Diventa Bella

Heb het eens terug door photoshop gehaald om een beter idee te krijgen van het origineel.
Ziet er goed uit, laat de lancering ervan maar komen. Kan je eigenlijk al een pre-order maken?

idee: Carclean's detail hoekje/hok/café?
 
@Tim

Detailing Studio vind ik persoonlijk niet mooi klinken.
Detailing Center evenmin. Klinkt alletwee zo gewoontjes.

Wat vinden jullie van Detailing Empirium, alles omvattend, overkoepelend.
Daar past wel een goudkleurig logo bij, voorkeur zwarte achtergrond.
Denk er maar eens over na.
 
Topic even opgeschoond, ik kon er zelf geen wijs meer uit.

Het gaat even om het plagertje met het logo.

Exclusive Car Detailing of Exclusive Car Treatment zal het onderschrift worden waarschijnlijk.
 
Treatment slaat wellicht ook op het motorische gedeelte en detailing...tja daar hoef ik de grote baas niks over te vertellen.
Als tussen deze 2 zo gaan dan is mijn voorkeur dus Exclusive Car Detailing
 
zeker voor exclusive car detailing gaan,

al zou treatment wel kunnen, gezien Carclean.com er nog aan vast zit, en mensen de link wel zullen leggen tussen carclean en diventa bella.
 
Hmmm. Hoeveel passerende automobilisten zullen begrijpen wat detailing is?
Ik wist tot ongeveer een half jaar geleden ook absoluut niet wat het betekende.
Dan lijkt mij treatment een begrijpelijker term voor mogelijke klanten.
 
aron147 zei:
al zou treatment wel kunnen, gezien Carclean.com er nog aan vast zit, en mensen de link wel zullen leggen tussen Carclean.com en diventa bella.
Gekker nog we zijn bezig om een raampartij te maken van de showroom van Carclean.com naar Diventa Bella. Of het door gaat is nog niet zeker, maar dat ligt vooral aan de technische haalbaarheid en de prijs.
 
Ik denk dat ik Diventa Bella maar eens aan mijn Azzurri S laat werken. Dit is de bijnaam van mijn Blauwe Honda S2000. Ik vind dat deze schoonheid maar eens door proffesionals onder handen mag worden genomen......Dus Tim....laat maar komen die prijslijst.
 
:-"

DiventaBellaLogo.jpg