• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SSR1 is wat waterig geworden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Strooyer

Detailing addict
5 jan 2009
340
62
47
Gister zou ik even een tankklpeje even mooi maken om de kleur te kunnen in scannen.
(Voor wat spuitwerk) de lak was wat verweerd van het klepje

Dus pak ik SSR 1&2 en een handpad.

SSR2 is nog zo als het altijd is geweest qua viscositeit, dus niks aan de hand
Hier na het klepje even afwerken met SSR1, tot mijn verbazing was deze erg waterig.

DE SSR1 is bijna een jaar oud, (11-8-2009 gekocht)
Ik schud de flesje altijd goed voor gebruik.

Wat zou hier aan de hand zijn??
 
Wat er aan dehand is weet ik niet precies, maar hier hebben meerdere van last gehad en ik ook.

Bij mij is de verwerking ervan wel hetzelfde
 
Klopt, ook ik heb er last van (heb de oude - blauw en roze nog).
 
klopt, de verwerking blijf het zelfde, of, het was me niet opgevallen dat het ander was iig.
 
Bij mij was het ook al aan de dunne kant met de roze , maar nu begint de gele(nieuwe type) SSR1 ook naar de dunne kant te gaan. Het is wel vervelend met het verwerken hier van(spettert meer). De werking van het product word er niet minder van.:ja
 
Is de hoofdreden dat ik het in de vuilbak heb gegooid.

Had het met de roze versie, die kreeg ik mooi omgeruild door CC voor de nieuwe versie.
Maar ook die werd waterig.]-0
 
Ik heb het ook met de roze versie, mijn pa heeft ook een potje en heeft dat ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.