• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(St)even voorstellen

Steven750iL

Detailing rookie
19 apr 2011
82
0
Hallo allemaal,

Het poetsvirus heeft mij sinds kort ook in z'n greep, dus heb ik me hier maar eens aangemeld.
(Mijn vorige auto's waren zilvergrijs, en die roste ik gewoon door de krasstraat :-" )

Steven is de naam, 34 jaar, oorspronkelijk uit Antwerpen maar sinds 2 jaar woon ik in Amsterdam
Op sommige andere fora mag je me gewoon Steven noemen, hier heb ik er m'n auto achtergeplakt :party:

Hier wat foto's van m'n schatje, een sorrentblauwe bmw E38 750iL uit 1995 met 20'' styling 101 velgen

IMG_1680.jpg

IMG_1679.jpg

IMG_1678.jpg

IMG_1676.jpg

IMG_1675.jpg

IMG_1674.jpg

IMG_1672.jpg

IMG_1671.jpg

IMG_1669.jpg

IMG_1668.jpg

IMG_1667.jpg

IMG_1666.jpg

IMG_1665.jpg

IMG_1664.jpg

IMG_1663.jpg

IMG_1662.jpg

IMG_1661.jpg

IMG_1660.jpg
 
hoi steven,
welkom hier of is het eigenlijk ginder in amsterdam.
ik blijf wel in antwerpen hoor.
die bmw ziet er keurig uit!!
groeten grandscenicman
 
hey, toevallig ruim een maand geleden die wielen laten monteren met nieuwe banden ??
Er rijden niet veel 750il's rond met 20 inch meerdelig bbs namelijk :p. Me ex-collega vertelde al van deze auto.

gaaf ding hoor
 
Klopt helemaal Wouter :party:

Ik heb m'n schatje ook nog maar een dikke maand, geïmporteerd uit Japan
En het is idd. een echte eyecatcher, ik wordt overal 'gesignaleerd' nu :D
 
mooie wagen, heb je ook wat plaatjes van het binnenwerk? Lijkt me met zo'n "l"dat er best wel wat ruimte moet zijn toch?
 
eeuuhh nee, ik moet nog effe oefenen om mooie foto's te maken, ook dat is nieuw voor me ,^^

dit geeft wel een impressie:
IMG_1712.jpg
 
Welkom Steven,

dit blijft toch een mooi model uit de 7-serie zeg.
Maar kan je mij als leek uitleggen waar dat ''stokje'' voorop voor dient. :weetniet
 
Welkom Steven, zeer aparte auto, zie je niet veel.



addy zei:
Welkom Steven,

dit blijft toch een mooi model uit de 7-serie zeg.
Maar kan je mij als leek uitleggen waar dat ''stokje'' voorop voor dient. :weetniet


Volgens mij is dat om makkelijk in te kunnen parkeren, zodat je ziet waar het eind van je bumper is. Zie je ook wel eens op vrachtwagens.
 
Welkom Steven !
Mooie '7' hoor !

@addy: daar kan je een klein vlaggetje aan hangen ( koninklijke huis / ambasade auto's zie je dit ook geregeld )
 
Welkom Steven. Nog zo'n mooie 750 op dit forum.

Uit Japan geïmporteerd? Dan stond de zetel zeker dicht bij het stuur óf zaten er klosjes op de pedalen :)
En zo'n "parkeerhulp" verbaast me dan ook niet.
 
Bedankt allemaal voor het warme welkom

@ Rogier: Ja, zo verslaafd als ik ben de laatste tijd aan poetsen, moest ik me hier wel aanmelden he :D

SLK heeft het goed overigens, het stokje is idd. een parkeerhulp (zodat je beter de voorkant van de auto kan inschatten). Wel handig als je - zoals de meeste Japanners - maar 1m50 bent). Ik heb ook PDC, maar ik laat het zitten voor de show, het is ook aangesloten op de koplampen zodat het mooi oplicht 's nachts

IMG_1694.jpg
 
Welkom!

Apart dat je een Japans exemplaar hebt maar wel met het stuur links...? Geen originele Japanse versie?