• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

stappenplan vanaf het clayen

Ja klopt. Wax moet je zó dun erop smeren, dat het lijkt alsof het er niet op zit.

Dus niet als dit:
waxing-a-car.jpg


maar wel als dit:
waxing-car-by-applicator-03.jpg


Met een klein beetje kom je dus een heel eind.

Dit is ook goed te doen met de hand, je hebt er weinig kracht voor nodig en je verspreid het product alleen maar. Alleen het cleanen is wel machinaal aan te raden, want met de hand moet je boenen met een lichte druk. Je schuurt niks weg in ieder geval: Je haalt het vuil op de lak eerst weg met klei, en daarna haal je met een cleaner eigenlijk de nog kleinere verontreinigingen in en op de lak weg. Maak je dus maar geen zorgen.
 
Hehe M16 .... 1x te laat mee geweest ( en was nog wel normale dikte ) .... verhalen waren dus zowaar op waarheid berust >>> beitel&hamer :(
 
Met de "meeste" van je produkten kan je makkelijk een aantal keer je wagen helemaal doen hoor !
Wees der beetje zuinig mee, zoals iemand hier al meermaal zei : "less is more" ...
Dat is inderdaad zo, ik ben nog maar een paar maanden bezig en ik betrap me der nog steeds op dat ik teveel product op m'n pads doe...

Veel succes met je eerste oefening, maar laat ons aub een hoop pic's zien hé!

Dat hebben we allemaal graag in deze koude dagen, een mooie wagen om naar te kijken, of een mooi resultaat van een dag hard werken.
Onderschat dat niet hé? Je bent de eerste keer nadat je je wagen eens goed hebt verwend zo stijf als een hak. Ik spreek uit ervaring !
 
zeg mensen ,

wat is het verschil eigenlijk tussen een DAP900 en de PRO900 , werken deze machines allebei anders

ik zie dat ze op cc in bundel worden verkocht één prijs voor allebei in packet

begrijp niet goed wat ge met twee dezelfde machines kan aanvangen hoor

heb misschien nog een plaatsje onder de kerstboom :party:
 
voila se eerste bestelling van cc is binnen , netjes verpakt en als cadeauke :party: heb ik een busje polish gekregen van HD care.

nu ik ken dit produkt weer niet dus de vraag is in welk categorie zit dit en wat kan ik er juist mee doen

gaat over dit busje
 
@ Blazer;
Eerder gezegd, maar ik herhaal het maar even.
Op één plek je vraag stellen volstaat, zeker als het antwoord er al bij staat. :-"

Hans
 
Laatst bewerkt door een moderator: