• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

steenslag aanval

De auto moet eerst gewassen worden. Ik ga dit van de week doen. Ik weet niet wanneer. Zodra de auto gewassen is al ik een detailfoto maken.
 
rick76;n397474 zei:
Ik ben denk ik 1,5 a 2 uur bezig geweest met het aanstippen van de plekjes. Hierna heb ik ongeveer 2 uur gewacht. Het was een warme dag (28 graden in de schaduw) dus de verf was snel droog. Ik ben toen begonnen met de blob eliminator aan de kant waar ik ook was begonnen met het aanstippen. De verf heeft dus ongeveer 3 uur tijd gehad om te drogen. Dit heb ik rustig gedaan zodat de laatste aangestipte putje ook genoeg kon drogen. Toen ik klaar was heb ik eerst een welverdiende lunch genuttigd.
Waarom ik met wol ben begonnen komt omdat het een vaglak is en ik uit ervaring weet dat ik met de orangepad niet alle krasjes kan verwijderen. Omdat er toch ook nog wat krasjes en oneffenheden in de lak zaten ben ik dus begonnen met de wollenpad. Hierna afgebouwd met de hierboven genoemde stappen.


Ik heb binnenkort ook een VAG auto voor de deur, welke woolpad heb je exact gebruikt???

Overigens, respect voor je monnikengeduld.
 
ik heb deze https://www.Carclean.com/product/Monello/Foamed_Wool_5_5_inch_Cutting_Pad_101648 gebruikt.
Morgen kijken hoe de dealer de auto vind. Morgen ga ik kijken voor een honda CR-v.
 
Nou ik heb toch voor de Langka methode gekozen. En ik moet zeggen dat het goed werkt. Voor
maqeqevy.jpg
Na.
ze3y6ute.jpg