• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stickers

bojan

Detailing addict
18 aug 2010
78
55
Ga binnenkort mercedes A AMG petronas detaillen . Eén probleem wat met bestickering ( lijnen , blokken )? Wil clayen , polieren , glazen , waxen ( machinaal ) Thnx vr reacties
 
Mijn ervaring is dat je stickers prima kan kleien, polijsten en waxen. Houdt simpelweg rekening met het feit dat je met beleid moet werken. Even een stukje proberen, dat is natuurlijk ook verstandig.


Greetz
 
Ook mijn ervaring is dat polijsten, kleien, waxen... geen probleem is als je voorzichtig te werk gaat. Ik zou met polijsten vooral opletten dat je niet door de sticker heen gaat. Ook kan er in de randjes waar lak in sticker overgaat polijstmiddel/wax/... achterblijven. Dit moet je dus nog even extra nalopen met uitpoetsen.

Dit alles geldt als de stickers bovenop de lak zitten. Zitten de stickers tussen de kleurlak en blanke lak (wat zomaar zou kunnen met af-fabriek stickers) heb je geen enkel probleem volgens mij.

Succes!
Oh ja, ik ben wel benieuwd naar het resultaat ;)
 
Upload, kies plaatje, plaats plaatje...niet zo heel veel moeite lijkt me...:cool: