• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Strepen voorkomen na bumpers voeden

Dsrt

Detailing rookie
4 mei 2010
22
0
Hallo,

wekelijks voed ik de kunststof delen met Meguiars Trim Detailer of Black Wow, helaas ontstaan er strepen na een regenbui(zie foto) Hoe kan ik deze strepen het beste voorkomen? Ik breng het zo dun mogelijk aan met een applicator pad, laat het intrekken en poets de kunststof delen nog een keer na met een microvezeldoek.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Alvast bedankt!
 
Trim Detailer is niet echt een product om te voeden, het is een dressing en blijft dan op het oppervlak liggen. Een product zoals Black wow of Trim restorer van Poorboy's trekt in het kunststof (zou zo moeten zijn) Het beste is om de trims van te voren GOED te ontvetten en daarna het product aan te brengen met een badstof applicator of doek. Na 15 tot 30 minuten weer afnemen met een badstof doek.
 
Zowel Trim Detailer en Black Wow laten strepen achter na een regenbui. Ik laat het meestal een kwartiertje intrekken en veeg het daarna goed af met een Microvezeldoek. Heb ook al een paar keer de bumpers helemaal ontvet met APC, maar dit had helaas geen resultaat.
Is er misschien een ander product dat geen strepen achter na laat en dus goed in het kunststof intrekt?
 
Er zijn zoveel verschillende soorten trims, dat het kan zijn dat sommige producten niet goed werken, kwestie van proberen. Poorboys Trim Restorer zou je eens kunnen proberen.
Dibbuz had dezelfde problemen met bepaalde trims op zijn Leon, heeft vrijwel alles geprobeerd. Maar ik zou wel badstof gebruiken en geen MF, dit zuigt teveel product op
 
Ikzelf heb PB Trim restorer en dat laat geen strepen achter. Je kan bij mij wel een beetje komen ophalen als je wilt uitproberen, ik woon in de omgeving van Leiden.
 
@Scorpie: Bedankt voor het aanbod, erg vriendelijk. Helaas woon ik niet in de buurt van Leiden, dus is het niet echt een optie voor mij. Misschien dat ik binnenkort dan maar Trim Restorer ga bestellen.
 
hier is ook nog wel een flesje trim restorer te vinden, evenals de magic combo(voor mij!) als he taankomt op trims: melaminesponsje en apc van pb's!