• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash
Als je na een wasbeurt al gauw weer stuifmeel op de auto hebt liggen kun je hem prima afnemen met QD en een polig microvezel doek.
 
  • Leuk
Reactions: Emi
Jep, die gele bende... Wat een smerig goedje! Ik woon in een bosrijke omgeving en naast het feit dat het een soort poeder is, blijft er ook gele bende plakken aan de auto. :S

Gisteren mijn auto maar eens gewassen omdat ik woensdag een uitvaart heb en mijn auto er zó uitzag;

20160512_120350.jpg


20160515_144735.jpg


20160515_144742.jpg

20160515_144749.jpg



De LSP moet naar mijn idee al een maand of wat verdwenen zijn. (Colli 476s sinds WinterPrep) en dus wilde ik deze keer niet detailen maar ''autopoetsen'' en met Lime Prime Lite de boel wat cleanen en glazen en dus verdoezelen. Aftoppen met Collinite ofso. Dit werd 'm echter niet, want ik kreeg overal vage vlekken/strepen die met de DAP/Pads niet weg te wrijven waren en met de vinger weer wel. Hoe dan ook, het bleef een rommeltje.

Morgen misschien de hele auto nalopen met een Finishing Polish en dan wax. De ZomerPrep zal dan later wel volgen.



Greetz
 
Dan stel ik voor om je volgende auto in een andere kleur te kiezen :p.
Alleen geel zou ik dan voorstellen. :p
Wij hebben zilver metallic, hele handige kleur want je ziet er weinig op... dacht ik. Afgelopen donderdagavond auto gewassen tot ie weer de meest glanzende van de straat was. Vrijdagochtend 8:30u was ie weer GEEL, hahaha.
Ik heb het lekker laten zitten, aanstaande donderdag of vrijdag is ie weer de eerste. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Ooooh my... "Ik heb een tuintje op mijn auto, tralalala tralalalie..." ;)
Dat lijken inderdaad wel van die plakken mos die je normaal wel op tegels ziet. Dat kan er nooit meer af zonder schade aan de lak. Echt heel erg!
 
Je kan er helaas niks aan doen. En ja. Ik baal er ook van als mijn auto staat te shinen na een wekelijkse poetsbeurt en na een paar uur zie ik die shit op mijn auto. Ik stoor me er aan omdat ik het er niet uit vind zien. Van de week twee keer 50 cent in de wasbox gemikt en afgespoeld met osmose water. (Woon er twee minuten vandaan, dus kleine moeite) Daarna wel droog gereden. Niet ideaal aangezien je vuil wat in de licht zweeft in het water gaat zitten dat vervolgens opdroogt. Daarom gewoon hard droog rijden, haha. Maar goed, daarna durf ik hem wel weer aan te kijken :p