• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Subaru Forester

HenkZaanstad

Detailing rookie
16 sep 2012
14
2
Vandaag een Subaru Forester gepoetst. De wagen gewassen en daarna behandeld met klei, toen Mezzo op een gele pad en daarna finale op een groene pad en als laatste lak behandeling de wagen in de Collinite 845 gezet. Als laatste hebben we alle kunststof delen behandeld zodat er weer een mooie diepe donkere glans op kwam, banden in de dressing en klaar was de wagen.
Om 11 uur begonnen en om 16:45is de wagen opgehaald door een zeer blijde eigenaar.
Helaas geen foto's van voor het poetsen want ik wilde zo snel mogelijk beginnen omdat er volgens buienradar wat regen kon vallen, hele dag geen druppel gezien.

Foto's van hoe hij er weer bij staat.
forester-11.jpg


forester-10.jpg


forester-09.jpg


forester-08.jpg


forester-07.jpg


forester-06.jpg


forester-05.jpg


forester-03.jpg


forester-02.jpg


forester-01.jpg


forester-12.jpg
 
Dat heb je best snel gedaan. ik doe over deze stappen altijd veel langer, of ligt dat aan mij? Er staat in ieder geval weer een goed glimmende forester!
 
Ik sluit me aan bij Tomas.......11 uur begonnen en half 5 klaar....dat is snel!

Gebruik je een DAP of een rotary? Ik weet wel dat ik er altijd veel langer over doe.......wat dan overigens geen waardeoordeel over je werk is,...want hij ziet er keurig uit. Ik wou dat ik het zo snel kon.

Hulde

GdV