• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Bedankt voor het medeleven allemaal :)^
Beelden van de camera worden idd opgevraagd, hopelijk levert het wat op
Jammer, want het heeft voor mij het laatste deel van de dag wel verpest natuurlijk.
Anders was ik zeker nog wat langer gebleven, leuk om nog wat mensen te leren kennen
Dat het - ondanks het weer - toch nog zo gezellig was, is een groot compliment voor dit forum
 
Vandaag super dag gehad, top geregeld zeer zeker ook de catering, waarbij we in de rij zelfs voorzien werden van versnaperingen. Heb zelf zo´n 1 uur en 45 min in de rij gestaan, om vervolgens maar bijna mijn hele lijstje in te slaan. Had ff geen zin in nog meer te missen van de rest van de activiteiten, maar de sfeer in de wachtrij was top dus daarover ook geen klachten.

Ook de BBQ was super, zeker voor herhaling vatbaar, alleen volgende keer andere afspraken maken met de weergoden
 
Was een geslaagde dag ! Ha ha Hans, een beetje lijkt het toch wel ??? Wat een leuke, mooie en bijzondere auto's gezien vandaag ! Erg jammer van de diefstal, je verwacht zoiets eigelijk niet op een dag met auto gekkies... Die weten toch als geen ander hoe belangrijk een auto voor zijn eigenaar is... Tja triest hoor...
De collectie is weer een beetje uitgebreid, was erg onder de indruk van de tyromania met zijn diep matte look en ga eens aan de slag met de langka. Het mooiste van de dag was voor mij wel het uitdeuken van 3 (kleine) rot deukjes ! Oh als een kind zo blij dat mn bakkie weer in orde is !:heart_eyes: Hulde voor het strak geleverde werk !
 
Wat een super gezellig dagje weer!

Zeker de gesprekken met PJ van DoDo Juice zijn fantastisch.
Zoals deze man over de wetenschap en natuurkunde achter de producten praat, prachtig.
Daar kan ik echt van genieten.
Je kent de producten, geniet van de producten, en door zijn duidelijke onderbouwing snap je het product en het doel nog meer.

Nogmaals, een zeer geslaagde dag, ondanks het weer!

@ Steven750iL:

Ik ben tussen de eerste en tweede ronde van de polish battle, rond 16:45 mijn auto voor de jouwe wezen zetten....

Ik weet zeker dat jou parkeerhulp toen al NIET meer op de auto gemonteerd heeft gezeten...

De tijd waarin het dus gebeurd moet zijn ligt tussen 15u30 en 16u45
 
@Steven: Mijn auto stond iets verder dan die van jou. Ben rond 16.uur spullen er gaan in leggen en toen stond hij er bij jou nog op. Zag van ver 2 mannen voor mijn wagen staan maar toen ik er aan kwam gingen ze weg. Heb er verder geen aandacht aan geschonken tot nu.
Er stonden idd camera's dus ik hoop voor jou dat er wat op staat. Jammer einde voor zo een leuke dag.

Proficiat aan de verdiende winnaars.
 
Vandaag een leuke SDD gehad.
Wat gekletst, uiteraard goodybags opgehaald en de rij getrotseerd voor de aanbiedingen.
Nou heb ik daar het geduld niet voor, dus maar aangeboden om achter de schermen (in het magazijn)
lijstjes van medewachtenden alvast bij elkaar te verzamelen.
Hopelijk heb ik niet teveel in de weg gelopen. Vond het wel leuk om te doen. Beetje spulletjes opsnorren
in de 'snoepwinkel'.
Meg's/Dodo/Carclean bedankt voor de goodies en het extraatje. Leuk Dodo plastic tasje gehad van PJ.
Zeldzaam gaaf figuur trouwens. Alleen daarom was het vandaag al de moeite waard om vandaag naar
Berkel & Rodenrijs af te reizen.
Hopelijk volgend jaar weer.
 
Hey Joost,

Dat was jij dus die met z'n zakken VOL altijd buiten liep en met je zakken LEEG terug naar binnen :D :D
(heb je alles goed in mijn koffer gekregen:-b )
Heb alvast een 1e fotoke van een grote grandscenic(met kleine motor) en een (op foto toch) kleine bmw met grote motor:
Vond trouwens dat rogier best een prijs verdiende hoor(en ik niet alleen)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Danny
 
Zag er daar allemaal zeer leuk uit, spijtig dat ik er niet bij kon zijn. Een volgende keer dan maar... ;)

@Steven: hopelijk vinden ze de dief, wat een laffe daad zeg :eek:
 
Ik heb ontzettend genoten :). Was er om 11:05 en net op tijd om één van de laatste 4 Dodo goodybags te krijgen.

Hierna in de rij gestaan, gebabbeld met Blamm en wat inkopen gedaan.

Ik ben echt blij met m'n Dodo goodybag, ik hoopte vooraf dat ik een Rainforest Rub panel potje zou krijgen en waarempel: van alle kleuren had ik een Rainforest Rub. Mooi!

Carclean bedankt!! :)^
 
Laat ik beginnen met alle mensen die de zin en gelegenheid hebben genomen te bedanken voor de onwijs gezellige dag !

Het personeel / vaste crew hebben keihard gewerkt, zoveel voor als achter de schermen om het voor ons allen zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen.
Naar mijn mening is deze missie zéér geslaagd !

Ondanks dat Thor niet helemaal aan zijn kant van de afspraak heeft gehouden, heeft het mij niet kunnen weerhouden om in de gezellige lange rij te gaan staan.
Heb mij daar goed geamuseerd: gezellig aan de babbel met een aantal mensen, de goede koffie en frisdrank, continue de lekkere hapjes en de liederen van Cees,
hebben mij met gemak door de rij heen getrokken.
( Joost nog bedankt voor jouw goede inzet om de wenslijsten in te zamelen en deze alvast te verwerken ! )
De goodiebags waren meer dan super gevuld ( ondanks dat er minimaal 1 persoon zo %^%$#@ is om terug te lopen om een paneltje om te wisselen omdat deze reeds in het bezit is ( not done ) }:)w )

De stand van Dodo Juice werd druk bezocht, ik vraag mij deze keer af of nu door de geweldige producten kwam, of door de met passie en interessant verhalen gevulde PJ kwam.
Zelf vond ik het een zéér gave ervaring om met 1 van de 2 oprichters in gesprek te zijn.
Weer wat achtergrondinformatie gekregen, een hoop grappen en grollen er bij, een bevestiging dat Dodo keihard aan de weg timmert om hun geweldige en eigenzinnige producten aan de man te brengen.
Heb een glazen Rubbishboy Juiced laten signeren door PJ ( ow yeah )

Zelf meegedaan aan de Polishing Battle, eerste ronde ging net aan, de 2e ronde stond ik tegenover / naast Nicknameless en heb nog gepoogd middels het nieuwe Meg's systeem een kansje te maken
om de master ( kutkutkut nu moeten we hem zo wel noemen voor een jaar ]d~^ ) te verslaan.
Helaas niet gelukt, buiten het gespetter ( sorry luitjes, 'haast' doet vreemde dingen ) kreeg ik geen grip op de situatie.
Absoluut geen gevoel met/tussen het werkvlak en de G220 met nieuw type pad en middel ( leek wel of ik op ijs zat te pielen ), en zodoende een stilstaande en scheve pad etcetc ....
alles wat fout kan ging dus ook gewoon fout :|~*
Niet getreurd, Dr Detail heeft in de finale laten zien dat hij de terechte winnaar is, dus ach volgend jaar weer een kansje denk ik dan maar weer.

De BBQ was zéér geslaagd, petje af want het eten was fantastisch en maakt zo'n dag weer helemaal compleet

Met zijn allen de boel nog even aan de kant geschoven ( leuk detail is dat PJ ook gewoon meehielp en dus laat zien dat 'zo'n iemand' ook een mens van vlees en bloed is en zich niet verheven voelt ! )

@Meguiars: jullie ook bedankt voor jullie aanwezigheid en inzet. Tevens dank voor de snelle uitleg en gebruikmaking van jullie nieuwe middelen.
Ga er nogmaals goed over nadenken want vind de 5min speedy gonzales test weer te onwaardig om een een goed oordeel te kunnen vellen en dat zou niet eerlijk zijn

@Bert: bedankt voor de rondleiding, het snuffelen aan de Ibrido en het gesprek. Nog een zéér fijne vakantie verder gewenst

@Steven: geen woorden voor, heb ze wel maar weet zeker dat de automatische-censuur-knop dan in gaat grijpen .... echt zo verschrikkelijk triest om dit zo te lezen !

@Rogier: zweetdruppels al weg van het vasthouden van de glazen pot ( ennuh .... viel mee he de ontmoeting :grinning: )

@Sjoerdnijhuis:Jij als 1 der stamoudsten en fanatiek waxofiel was het leuk om nu eindelijk de persoon achter de naam 'te leren kennen' en was het leuk om je te ontmoeten !

@iedereen: schroom svp niet om nog meer foto & film materiaal te plaatsen .... altijd leuk om later weer terug te zien

Nogmaals: dames en heren van CC, bedankt voor deze onwijs geslaagde dag. Hij is wat mij betreft voor volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar ! ! !

editje:
@Johan: was je bijna vergeten ( krijg je als je niet aangemeld bent op het forum ]d~^ ), maar was euk om je te ontmoeten en om even te babbelen.
Wat ik zo heb opgevangen e.d. dan denk ik dat Tim zeker geen verkeerde beslissing heeft genomen destijds om je als aanwinst van het bedrijf binnen te vissen !
 
Heb gister ook een geweldige dag gehad, natuurlijk weer veel te veel geld uit gegeven.
Respect voor de medewerkers die met kunst en vliegwerk alle tenten aan de grond hebben weten te houden, en gewoon vol enthousiasme een ieder het naar de zin maakte. Grapje hier een stukje samen zang daar wat advies een demootje en bovenal veel lol!
Verder ben ik zelf geen liefhebber van lange rijen maar in deze heb ik met plezier gestaan, lekker wat praten hapje een drankje en voor je het weet kan je je pinpas trekken. :D
CarCleanClan en medewerkers bedankt! :)^
 
DSC_7540.jpg

Een frisse Dennis (iemand ook een foto van iets later:glaasje ?)

DSC_7545.jpg

:kado

DSC_7544.jpg

Bestelling deel 1:-"

Dat is dus hoe lichtbrekingsindex geduid wordt:cool:
DSC_7547.jpg

DSC_7548.jpg
 
Gister ook aangewipt. Ben nog een beginnende detailer dus het leek me leuk om de demo's te zien e.d..

De dag is mij prima bevallen en vond het prettig om in de shop de spullen te zien zodat ik er een beter beeld bij heb. Nog wat nuttige tips opgevangen bij de DAP demo en gemerkt dat de detailing wereld een gezellige fanatieke club is :)^

puntje van kritiek is de belachelijk lange rij.. 1,5 tot 2 uur staan om iets te kopen daar krijg ik geen lekker gevoel van (heb me op een positieve manier verwonderd dat het voor de meeste geen probleem was) en ben helaas met niks teruggereden naar huis.
 
Je had gewoon nog even een paar uurtjes gezellig moeten blijven hangen, op een geven moment was de rij gewoon helemaal weg.

Wat me trouwens wel opviel was dat er een hele hoop mensen alleen maar langskwamen voor de korting. Hup rijtje staan,tasje vol, doeiiiiiiiiii.
Moet iedereen natuurlijk zelf weten maar alleen voor korting ga ik niet speciaal naar een meeting.
 
Ik ben met dezelfde spullen thuisgekomen als dat ik wegging .. Niets gekocht, wel zo gezellig :)_[]
En bij de BBQ kwam de rij achter mij aan ;)

Hans
 
RogierV12 zei:
Je had gewoon nog even een paar uurtjes gezellig moeten blijven hangen, op een geven moment was de rij gewoon helemaal weg.

Ik had mn zoontje van 3 mee en die had het na 2 uurtjes wel gezien ;) hij herkende jou nog wel van de tv trouwens :) maar durfde geen handtekening te vragen.
 
LoL Die foto aan de kassa is zeer vroeg genomen en wie staat er aan de kassa met een zak vol delirium en een Dap900 (voor bojan) ...
Ik ik ik ... toen was er nog geen lange rij
 
Nou het was inderdaad een drukke maar zeer geslaagde dag. We hadden wel wat verwacht, maar dit overtrof toch wel onze verwachtingen! 8o Hierdoor hebben wij in ieder geval een aantal leermomenten gehad en dat gaat in de toekomst helemaal goed komen ;)
Ben nu wel helemaal gesloopt, gisteren half omdat ik met rugpijn opstond eerder die ochtend, maar dat is gelukkig allemaal redelijk goed gegaan gisteren (door alle drukte geen tijd gehad om de pijn te voelen :grinning: ) In het magazijn had onze jongste medewerker Alex zijn handen vol om de schappen gevuld te houden, bij sommige producten was hij net klaar met vullen en kon hij alweer aan de slag. Iedereen rende en vloog door het magazijn om de producten te pakken en klaar te zetten. En dankzij de zeer dankbare hulp van Joost hadden we er in ieder geval wat hulp bij :)^ Thanks!

Af en toe nog even buiten kunnen kijken, en schrok de eerste keer van de rij die er stond 8-()) Tussen de bedrijven door nog even 2 deukjes in mijn Audi weg kunnen laten werken. PJ ontmoet, wat een geweldige kerel is dat! :ja Vol humor en mooie verhalen en totaal niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken. Ben benieuwd of hij nog wat kilo's "stroepwafles" mee terugneemt naar de UK want de medewerkers van Dodo bleken daar gek op te zijn na de eerste keer dat hij ze mee had genomen. (2 kilo was binnen no-time op).

Ik ga nu de rest van de dag maar even bijkomen van de drukke maar zeer gezellige en geslaagde SDD! :)^