• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Dominic zei:
LoL Die foto aan de kassa is zeer vroeg genomen en wie staat er aan de kassa met een zak vol delirium en een Dap900 (voor bojan) ...
Ik ik ik ... toen was er nog geen lange rij

Ik stond direct achter je (met mijn lijstje in mijn handen) en toen was het inderdaad nog niet zo druk.
Gelukkig zo slim geweest om alvast de 3,5" D/A backing plate te halen want later was die al op.

Verder een geslaagde dag en goede verzorging / catering van carclean. De gehaktballen met pindasaus waren heerlijk :)
Later wel weer 2 uur in de rij gestaan om van de dagaanbiedingen te kunnen profiteren.

Enkele foto's:
Ik had de camera bij aankomst om 10:30 mteen over de schouder gegooid en wat shots gemaakt.
Ondanks dat het officiele programma pas om 11:00 begon waren toch al ca. 50 man/vrouw aanwezig en werden ook de goodie bags van Meguiar's en DodoJuice al uitgedeeld.
Meteen een paar spullen gekocht welke later toch niet onder de speciale akties zouden vallen en toen weer terug naar de auto en daar ook de camera weer gelaten.

Ruim opgezet maar rond het middaguur was het een stuk voller
GroteFoto-B4Q4M4AK.jpg


Dit was de rij voor de kassa om 11:00. Om 14:00 stond er nog een rij van >100 man buiten

GroteFoto-VIQBWVNX.jpg


De DAP kits vlogen de deur uit en aangezien er helaas maar 2 kassa's beschikbaar waren welke ook steeds het magazijn in moesten om de spullen te pakken groeide de wachtrij tot ca. 2 uur.

Veel geduld en gezellige mensen om je heen was de tijd goed door te komen en heb alles gekocht wat ik wilde hebben.
Soepergrover nog bedankt voor het bij elkaar zoeken van de diverse bestellingen :thumb:

GroteFoto-SPAL7VR4.jpg


Meguiar's met goodiebags - zat toch een volweaardige fles quick detailer in - kost normaal 12 Euro
GroteFoto-TQMLVTGI.jpg


GroteFoto-K7UUCVDB.jpg


Ook DJ had een mooie goediebag met o.a. een panelpot HardCandy wax
GroteFoto-8BKLXCIX.jpg


Helaas moest ik ook weer op tijd weg maar gezien de buien die ik onderweg naar huis had vond ik dat eigenlijk niet zo heel erg ;)
 
Ja, het was zeker een gezellige, maar ook zeer informerende dag!

Was aangekomen rond 10.00 uur, en rond 21.00 uur werden we gewoon weg getrapt! 8o

Al met al, een zeer gezellige dag gehad, aantal mensen gesproken, en nog meer mensen! Enkel van een aantal weet ik wel wie het zijn, de rest totaal niet :schaam
Ben zelf ook geen één moment stil geweest, en ja daar waren er een aantal meer van, stelletje druktemakers! PJ van Dodo, wat een geweldig figuur, whahahah sommige momenten sloegen
gewoon helemaal nergens op :p Ook nog even gezellig druk geweest, om jawel zo'n 2 uur lang in de rij te staan voor een paar doekies. daarna maar besloten om eind van de dag nog eens terug te gaan.
Mother's setje gekocht, en gisteren al aan m'n pa gegeven voor zijn verjaardag a.s. donderdag. Overviel hem wel een beetje :D Kan die nu ook eens fatsoenlijk aan de slag!

Vervolgens door heel de dag, eigenlijk overal een beetje rond gekeken, de hapjes en drankjes waren zeer goed verzorgt. Tijdens het in de rij staan, nog een spelletje MIKADO gedaan.
Door de wint waaide zijn bakje met sateprikkers om, dus was wel even vermakelijk tijdens het wachten in de rij met dat spelletje. Aantal keren ook geroepen of Tim kassa 3 bij wilde springen, maar kwam er ook maar nooit van.
We stonden droog, maar jongens, wat een wint op een gegeven moment! Tijdens de wint veel momenten gehad, dat het gewoon 10 minute nweg was, en daarna kwam die weer terug! (hier thuis heeft het amper gewaaid, en geregen gisteren...)
Veel gelachen en gepraat, en samen met het weer erbij, ben ik vandaag een klein beetje schor. Tijdens de Polish battle wat spetters mogen ontvangen van Markus 8d Maar ja, dat krijg je indd als je snel aan het werk moet, dit mag allemaal!
Onze grote bbq-vriend heeft ons goed verzorgt voor wat lekker eten, was zeker goed bevallen bij mij, en ok voor herhaling vatbaar. Één minpunt was toch wel die stome rode bio-boxen.... van blegh-rent Die oranje zijn toch echt stukken mooier, en ruiken tenminste naar sinaasappel ]d~^

De goodybags waren zeker goed gevuld van opzet! Ben er erg blij mee, en heb zelf ook nog een paar spulletjes gekocht!

Bedankt, en tot volgend jaar! Ook dan komt PJ zelfs met een SS-wagen vol met het hele arsenaal dodo spulletjes :eyes:

@ Oystein, is foto 3 nu echt serieus nodig? Ik sta daar een beetje vol in het midden geflitst, heel charmant kijkend naar die vitrinekast, en ik had nog wel gehoopt dat ik niet gefoto'd ben! 8-o
 
RogierV12 zei:
Wat me trouwens wel opviel was dat er een hele hoop mensen alleen maar langskwamen voor de korting. Hup rijtje staan,tasje vol, doeiiiiiiiiii. Moet iedereen natuurlijk zelf weten maar alleen voor korting ga ik niet speciaal naar een meeting.

Echt typisch Nederlands...:)_[]
 
Jeroen zei:
@ Oystein, is foto 3 nu echt serieus nodig? Ik sta daar een beetje vol in het midden geflitst, heel charmant kijkend naar die vitrinekast, en ik had nog wel gehoopt dat ik niet gefoto'd ben! 8-o

Sorry ... zal het niet meer doen ... misschien interessant om deze als 10 Mpix voor thuis aan de muur gemaild te krijgen ?? ;)
 
Helaas niet alles mee kunnen nemen wat ik wilde, omdat ik een uurtje in de rij staan (valt nog mee als ik het zo lees) wel genoeg vond.
Wat ik alleen niet begrijp is waarom op een gegeven moment niet word beslist om de diverse kortingen niet gewoon de hele dag door te geven als het zo uit de hand loopt met de wacht rij?
Verder een geslaagde dag gehad, mede doordat de man van DSH repair het deukje uit de auto van onze vriendin op een sublieme manier heeft weg gekregen!
 
Of online bestellingen vooraf doorgeven met een kleine aanbetaling (om te zorgen dat je niet voor Jan Boterletter alles staat in te pakken) en alleen ophalen (met een nummertje) op de dag zelf, niet verzenden. Dan hebben Bert en Dennis ook nog even de tijd om de lunch te nemen ipv tussen de bestellingen door een hapje nemen.

Heeft er niemand trouwens foto's gemaakt van die ADHD-er met de lichtafgevende paal in zijn broek, die van het entertainmentteam :-" :-"
 
Uiteindelijk vond ik het ook best jammer dat dor 2 uur in de rij te staan ik bepaalde demo's en uitleg heb moeten missen.
De praktijk is vaak dat je dan toch weer op nieuwe ideeen komt en toch nog wat even bij gaat halen.

Commercieel was het wel slim om na elke demo het volgende uur de merk aanbiedingen laten gelden maar organisatorisch is dat er niet uitgekomen dus best wat omzet verloren gegaan.
Maar ik denk dat het na-ijl effect de komende week nog zal blijven met extra bestellingen.

Zou ook veel schelen door van te voren online je bestelling door te geven en deze dan ter plekke alleen nog hoeft af te halen.
Of een aparte (extra) balie voor bestellingen en vragen en de kassa alleen afrekenen en ophalen.
Spullen kun je dan later in de middag als het magazijn alles geraapt heeft gaan halen.

Maar zo zijn er nog veel meer ideeen te verzinnen maar Tim zal er vast ook wel zijn ideeen over hebben hoe hij het volgende keer efficienter gaat inrichten.
 
Foto's ???: u vraagt ik draai:

Ben ikzelf,was als allereerste aangekomen:de tenten moesten zelfs nog opgezet worden en nee ik mocht niet helpen!!
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
De mannen van megs waren er ook en hadden nog veel tasjes over(hoe zou dat nu komen ??)
Ik vond dat deze jongens niet echt konden lachen, ok de zon scheen niet maar dat kan de pret toch niet drukken??
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Wachtrij voor de shop??,neen hoor achter het hoekie stond een dixi,daarom die lange rij!!:-b
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Deze heeft het hardste gewerkt van allemaal: dikke pluim dus !!:ja
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Rogier ff aan het "ontspannen" , let op zijn gezichtsuitdrukking :)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
De jufrouw met het groen was zo vriendelijk om mij de allerlaatste finger-mitt te laten kopen,BEDANKT!:cool: (naam ff kwijt)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
De polish-battle :
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
+
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
+
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Dames en heren,voor een jaar lang:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Er is natuurlijk ook nog een hapje gegeten:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

dat was het,

Groeten Danny
 
Steven750iL zei:
Was zeker een gezellige dag, ondanks het weer

Jammer genoeg met een trieste afloop, wegens diefstal/vandalisme aan m'n auto

Mijn parkeerhulp - velen noemen het een vlaggenmast - is gestolen, deze dus:

IMG_1662.jpg

damn, echt balen joh.. hoop dat de dader wordt herkend op de film en z'n straf niet ontloopt.
het lijkt me een redelijk uniek item, dus als ie dat monteert op zijn auto valt dit meteen op lijkt me.


RogierV12 zei:
Wat me trouwens wel opviel was dat er een hele hoop mensen alleen maar langskwamen voor de korting. Hup rijtje staan,tasje vol, doeiiiiiiiiii.
Moet iedereen natuurlijk zelf weten maar alleen voor korting ga ik niet speciaal naar een meeting.

ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik moest na de meeting nog naar een andere afspraak.

het idee was om tussen 12:00 en 14:00 daar rond te lopen en vervolgens naar Genk ( B ) te rijden.
om 12:15 sloot ik aan in de rij, en om 14:15 was ik eindelijk aan de beurt.
dus was er geen tijd meer om rond te lopen, erg jammer maar ja... het zal vast niet de laatste SDD geweest zijn schat ik zo in gezien de opkomst. ,^^

DB9 zei:
Helaas niet alles mee kunnen nemen wat ik wilde, omdat ik een uurtje in de rij staan (valt nog mee als ik het zo lees) wel genoeg vond.
Wat ik alleen niet begrijp is waarom op een gegeven moment niet word beslist om de diverse kortingen niet gewoon de hele dag door te geven als het zo uit de hand loopt met de wacht rij?

nou... als ik op m'n bonnetje kijkt, heb ik overal korting op gekregen, terwijl ik in de rij stond voor de PB actie. :heart_eyes:
 
Had aan de kassa nog gevraagd om de korting voor bv meguiars direct te geven toen ik onze pb spullen wilde afrekenen, maar dit kon helaas niet.
Je hebt dan geluk gehad denk ik.
 
:sob: :sob: :sob:

Ik had me al weken verheugd op deze dag, zou smiddags mijn hefbrug geleverd krijgen.. Belt die man op; hij was er al om 11 uur en anders ging niet.. Toen ook nog een ambu op bezoek gehad voor een vriend waarbij het eten niet wilde zakken..

Erg jammer, ziet er uit als een super geslaagde dag!! Nu maar wachten op de volgende detail day:-"
 
DB9 zei:
Had aan de kassa nog gevraagd om de korting voor bv Meguiar's direct te geven toen ik onze pb spullen wilde afrekenen, maar dit kon helaas niet.
Je hebt dan geluk gehad denk ik.

Idd bij mij ging het ook niet dus terug 1.5u in de rij ...
 
FF vermelden toch dat als je om 17.30 uur in de rij stond ,(die er al geen meer was :D ):

dat je alles kon kopen wat je wou en korting kreeg volgens merk en alles in 1 keer kon kopen!!

(20% per merk en de 5% "standaard" )

wil je niet aanschuiven:kom dan tegen sluitingstijd en hoop dat alles er nog is wat je wil!)

Danny
 
De meguiars stand/personeel was wat minder ja.

Ik had voor 2 deelnemers (mezelf en een oom) ingeschreven en was ook met 2 auto's gekomen, toch maar 1 goodiebag gekregen want volgens hun kreeg alleen de hoofddeelnemer wat en de introducee niet. Op mijn printje stond toch echt 2 deelnemers en werd bij de dodo juice stand niet moeilijk over gedaan :)^
 
Leuke foto's mensen :ja
Gezien het succes zie ik dit nog uit te groeien tot een meerdaags festival compleet met camping enz...:grinning:
 
Kom ik met caravan :grinning:

Owh en Patrick gefeliciteerd :party:

Voor de mensen die ook emmers hebben gekocht:
Pas op, volgens de gebruiksaanwijzing (sticker aan de buitenkant), kinderen kunnen verdrinken in de emmer :)_[]
 
En bij elke auto een aansluiting voor stroom en water zodat we ook nog 's lekker aan de gang kunnen 2 dagen lang.
Kunnen we allemaal elkaars producten/machines uitproberen en gelijk kopen als het bevalt, slapen doe ik wel in m'n auto dan :D
 
Was zekers een gezelligge dag.

Zelf een 2 uur in de rij gestaan , maar ach was bere gezellig:party: En vooral top van die gezelschapsspelletjes zoals Mikado tijdens de wachtrij:D .Gewoon veel lol gehad in de rij.

Ook veel bij bij PJ van DJ gestaan , dammm wat kan die vent praten zeg8o .En de BBQ was ook goed geregeld:)^

En natuurlijk de druppeltjes op de wagen van Rogier bekeken:heart_eyes: .Dammmm wat kunnen die dingen glijden op ie lak zeg , gewoon niet meer te volgen:cool: :heart_eyes: :heart_eyes: .

Dus dames en heren van CC , bedankt voor deze dag en kijk nu al uit naar de volgende keer.:)^ :party:

En Redcat , bedankt voor het vasthouden van je lakdiktemeter , weet nu wat er zit:)^

En natuurlijk iedereen die er was voor de gezellige drukke wachtrij:D