• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Voor de ophalers:

1) Kiezen voor ophalen is mogelijk,
2) Meerdere orders in één keer ophalen is mogelijk,
3) Kies je voor ophalen, dan moet je wél direct online betalen tijdens de SSS - dus betalen bij ophalen is tijdelijk niet mogelijk als je online bestelt
4) Ophalen kan vanaf a.s. dinsdag - wacht ajb ons afhaalbericht eerst af.
 
Voor de ophalers:

1) Kiezen voor ophalen is mogelijk,
2) Meerdere orders in één keer ophalen is mogelijk,
3) Kies je voor ophalen, dan moet je wél direct online betalen tijdens de SSS - dus betalen bij ophalen is tijdelijk niet mogelijk als je online bestelt
4) Ophalen kan vanaf a.s. dinsdag - wacht ajb ons afhaalbericht eerst af.

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst en gekozen voor afhalen icm betalen in de showroom, hoe kan ik dit corrigeren?
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Pfff en nu net een grote landelijke KPN internet storing!!geen wifi:weary_face:
Zit je achter een laptop of alleen telefoon?
Je kunt anderes van je telefoon een hotspot maken en je laptop er mee verbinden. Verbruik je wel wat data maar kun je wel op het internet.
Anders even kijken of je een open netwerk in de buurt hebt.
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah
Zit je achter een laptop of alleen telefoon?
Je kunt anderes van je telefoon een hotspot maken en je laptop er mee verbinden. Verbruik je wel wat data maar kun je wel op het internet.
Anders even kijken of je een open netwerk in de buurt hebt.

Dat is een goeie! Ga het gelijk doen! Thnks
 
Pfff en nu net een grote landelijke KPN internet storing!!geen wifi:weary_face:

Maar je kunt hier wel een bericht posten??

De cc-webshop werkt vanaf ieder device en verlanglijst en winkelwagen worden bijgewerkt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Ja via mijn telefoon lukt het wel, maar vindt het makkelijker via een tablet, en hier in de wijk is het internet via mijn telefoon ook niet optimaal. Maar hotspot is aangemaakt.
 
Mooi @Pietaah!

Mijn eerste bestelling zojuist geplaatst. Iedereen nog bedankt voor het beoordelen en aanvullen van mijn verlanglijst.
Dat wordt zeer gewaardeerd.
Vanmiddag op naar deel 2.
 
@Tim moet ik overigens wachten met ophalen totdat ik van elke bestelling een email heb gehad dat het klaar ligt?
Of order picken jullie direct alles en sturen maar een mailtje?
 
Hahahaha!
Het grote hamsteren is geloof ik begonnen.. Waar ik dan benieuwd naar ben: merken ze bij carclean straks ook echt een dip in de verkopen??
 
Ik heb dingen nodig van Monello, Scholl, Mothers en Poorboy's. Tussen 12:00 en 12:30 zitten ze alle 3 in het kortingschema. Een half uurtje de tijd om volledig te profiteren dus.... Ik zit er klaar voor.

Edit: Gelukt, alles wat ik hebben wilde van de merken heb ik kunnen bestellen. :)
 
Laatst bewerkt:
Wat kost deze dag veel geld zeg :blush:

Het is thuis heel makkelijk uit te leggen, of ik koop het nu in één keer met korting of ik doe er maanden over maar betaal dan gemiddeld 20% meer, ik kom er gelukkig nog net mee weg:)
 
  • Leuk
Reactions: Tim en Kadjar