• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Hier ook 5 bestellingen de deur uit, al genoeg geld weer besteed dus de laatste mega-hour maar links laten liggen.....
Denk dat wanneer CC alle producten van mijn gezamelijke bestellingen in 1 doos verpakt, die doos niet door de voordeur past :p.

Nu tijd om de 206cc te gaan wassen.
 
@Dynamite Hoe kan dat dan? Wanneer je de artikelen in je winkelmand stopt is de prijs al gecorrigeerd.
Ik ga er dan wel vanuit dat je de juiste merken in de juiste tijdvakken besteld hebt?
 
3 bestellingen gedaan. niet enkel voor mij maar ook voor enkele vrieden en collega's. toch een heel bedrag zo alles bij elkaar
 
@RbL

Ik heb alles juist gedaan maar de oude prijzen bleven gewoon staan bij mij.
Ook meerdere malen pagina ververst maar ook dat had geen effect helaas !
En uiteraard de tijden aangehouden voor de merken die de korting hadden. Ik bel Carclean aanstaande Maandag hier over.
 
@RbL

Ik heb alles juist gedaan maar de oude prijzen bleven gewoon staan bij mij.
Ook meerdere malen pagina ververst maar ook dat had geen effect helaas !
En uiteraard de tijden aangehouden voor de merken die de korting hadden. Ik bel Carclean aanstaande Maandag hier over.

Ik heb zojuist de prijzen van Poorboy's World weer zien veranderen na een refresh (12:00 t/m 14:30).
 
  • Leuk
Reactions: RbL
@Youri

Dat kan best zijn maar bij de korting voor monello en mothers producten werkte het echt niet bij mij. Het gaat me niet om een paar dubbeltjes maar vind het wel vreemd.Ik heb hier nog kontakt over gehad met een ander forumlid die het ook niet begreep want bij hem werkte het wel. Ik heb het geprobeerd zo gelijk in de winkelwagen en ook via de verlanglijst de winkelwagen in dat bleef allebei hetzelfde.
 
Ennnnn...., thuis;

cbe52fc556a43d9b357bf0f4d6ee07af.jpg
 
Vanochtend even langs carclean geweest, net alweer even bezig geweest en morgen lekker de hele dag poetsen! :)

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Van 10.00u tot 12.30u - 20% korting op Collinite, 303 en Monello
Van 11.00u tot 13.00u -25% korting op Dodo Juice, Scholl en Mothers Wax

Toch anderhalf uur overlap bij deze merken, dus dat was prima te doen. Misschien betrof het producten die op zichzelf al afgeprijsd waren of bundels?
 
@Jeroenk @350Z

Bedankt voor jullie reactie maar de monello en mothers producten wilde ik bestellen maar natuurlijk niet in dezelfde tijd. Zoals ik al zei vind het vreemd. Maar goed ik lig er niet wakker van. Maar het is gewoon jammer dat het zo gegaan is.