• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Jammer dat de tijd van bestellen niet uitmaakt. Ik heb 11:58 uur mohs 100ml besteld. Omdat er nog maar 4 op voorraad waren. Denk dan heb ik die al en kan ik door. Niet dus. Juist de mohs die ik nodig had is niet verstuurd. . Nou wachten dan maar.

Verstuurd vanaf my geen snoer meer
 
Mijn bestelling is zojuist verzonden. Besteld Tussen 12.00 en 12.30. Bestelling bevat onder andere Non-ferro en Artico Magico 5L. Perfect optijd voor mijn nieuwe auto welke ik morgen op kan halen.
 
Iedereen zo blij, haha.
Prachtig.
Ook de mijne is zojuist verzonden.

Bedankt carclean, jullie zijn top!
 
  • Leuk
Reactions: Ozy
Bij de bestelling kun je in je winkelmandje zien of alles op voorraad is. Als dat het geval is moet het goed zijn komen
Mja, niet helemaal. Toen ik zaterdag bestelde waren de applicators ruim op voorraad. Nu zie ik dat ze op zijn. Ik heb ook een DAP900 besteld, die wordt waarschijnlijk niet verzonden voordat de applicators binnen zijn :(
 
  • Leuk
Reactions: jojo323
Mja, niet helemaal. Toen ik zaterdag bestelde waren de applicators ruim op voorraad. Nu zie ik dat ze op zijn. Ik heb ook een DAP900 besteld, die wordt waarschijnlijk niet verzonden voordat de applicators binnen zijn :(
Wachten op je DAP totdat de applicators binnen zijno_O
Dat is pas echt lullig:)
 
Als op het moment van bestellen iets niet op voorraad was, dan heb je het waarschijnlijk ook niet besteld. :p

Ik heb geen gebruik gemaakt van de vele kortingen dit jaar, maar als ik nu in de shop iets wil bestellen, zijn er meerdere dingen niet op voorraad. De SSS zal de schappen flink leeg getrokken hebben, lijkt mij dan. Dus, zal ik moeten wachten. :D
 
Wachten op je DAP totdat de applicators binnen zijno_O
Dat is pas echt lullig:)
En om nou de bestelling te annuleren en de dap voor hetzelfde geld elders te bestellen is ook zoiets. Is hij hoogstwaarschijnlijk wel morgen binnen ;)

Maar goed, had hem niet tijdens de summer sale moeten bestellen. Twijfelde of ik die aanbiedingsset zou kopen, maar op het laatste moment niet gedaan. Ik heb dus geeneens summer sale artikelen :poop:
 
En me Dap900 SSS is zojuist binnen gekomen!

Super bedankt voor de leuke aanbieding.
Echter zal ik hem pas na 20 september mogen gebruiken van de vrouw omdat deze voor me verjaardag word gegeven!
 
@Stefan1981 heb jij effe geluk met zo'n verjaardagscadeau.

Mijn dap zit nog in Nederland. Die moeten ze nog ordepicken.

Wel heb ik mijn pakje nummer 2 al aan gekregen :) dus daar ben ik dan weer wel heel blij mee.