• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Surf City Garage

Surfingwizzkid

Detailing addict
2 mei 2009
535
65
De eerste keer (en enige) keer dat ik die naam tegenkwam was in dit topic.

Ik wil graag weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met dit merk, negatief of positief maakt me niet uit.

Zoals ik al meldde in dit topic wil een kennis van mij zich inlaten met de spullen van Surf City Garage en heeft mij als hobbydetailer om raad gevraagd.
Ik ken het spul niet, dus kan daar weinig/niets zinnigs over zeggen.
Ik heb de website van hun bekeken en hun filmpjes gezien, maar de eerste indruk was niet geweldig.
Lijkt mij niet echt boven het niveau van Turtle uit te komen, zeker als ik kijk hoe dik ze het erop smeren :confused:
Kan iemand mij er meer over vertellen?
 
de lokale audio tent verkocht het ineens hier.

ik vind het ERG duur, gezien de onbekendheid.

de nano shine en nano seal (1 pakketje) kostte er een 56 euro.
hun zeggen: eerst de nano seal, en daarna pas de nano shine.

ze hebben er ook een liquid claybar.. de "beyond clay"
het leek me een leuk product, maar toen las ik kreten als:
niet schurende werking (dit snap ik)
verwijderd lichtte krassen.. een vreemde eigenschap voor een klei vervanger?

de prijs: 35 euro..

ik vond het zelf erg prijzig allemaal
 
Dat vind ik helaas ook, erg prijzig gezien de prijzen in de US.
 
Wij zijn op 29 januari benaderd om Surf City Garage te voeren, naast dat wij trendvolgend willen zijn met dit merk (dus we overwegen om het op te nemen als er meer vraag naar komt), hebben wij bij de importeur meteen opgemerkt dat wij de prijzen teleurstellend en niet in verhouding vonden.

Een flesjes Nano Seal hier verkopen voor € 38,99 terwijl het in de USA $ 27,99 kost is bijna ridicuul te noemen. Zelfs als je rekening houdt met valutarisico, transport- en inklaringskosten en BTW kom je in alle redelijkheid niet verder dan € 33,99 voor dat flesje. En dat is dan al ruim omgerekend.

We zullen zien wat het gaat worden, het merk zelf lijkt ons nog steeds interessant en aan de prijsstelling kunnen wij niets doen.
 
Gewoon even vermelden dat ik wel interesse heb om een aantal dingen te proberen. Maar dan vooral de reinigings producten.
 
Het schijnt,hoorde ik van iemand,dat ze het in den haag ook verkopen.Bij carshop Fortuin.
De mensen daar waren er erg tevreden over,meer tevreden dan over meguiars.

Misschien dat het leuk is om te proberen.Ik weet niet wat ze allemaal in het assortiment hebben ?:weetniet
 
Laat de reviews maar komen, en voor mensen die interesse hebben in de producten kunnen dat via mail of PM aan ons doorgeven. Zo kunnen we bijhouden wie interesse heeft en wellicht kunnen we wat sampleproducten regelen die getest kunnen worden.
 
ik vraag me af in hoeverre dit allemaal gaat lukken..

als ik de vergelijking: nano seal / wolfgang dgps , alleen al zie, denk ik dat 90 procent van hier snel de wolfgang meeneemt..

ik denk dat dit serieus niets gaat worden.. mischien leuker geweest als ze in de poorboys world prijs categorie zaten, dan kan je nog eens iets proberen..

oohja, de dap mag dan weer in de kast, de nano seal / nano shine e.d. mogen niet met een d/a aangebracht worden
 
Zodra hij de spullen heeft, dan zal ik ze wel even gaan "testen" voor hem.
Misschien een 50/50 met wat andere producten.

Volgens mij kan je wel het nodige met de Dap aanbrengen, alleen op lage stand (net als vloeibare wax).
 
Ik heb het bij Autogeek eens nagevraagd, want ik weet dat zij het verkocht hebben, maar ze zijn ermee gestopt. Voornaamste reden is dat het merk daar overal in de schappen gelegd werd en daardoor het net als Turtle Wax een te breed verkrijgbaar merk werd.
 
Autogeek verkocht in het verleden Surf City Garage, het merk was in de USA toen nog bijzonder.

Surf City Garage heeft besloten in elke winkel en winkelketen hun producten neer te leggen, en omdat het nu overal verkrijgbaar is geworden is de vraag bij Autogeek gedaald en was het merk niet meer rendabel om te voeren.
 
Ach zo.

Lijkt me een beetje raar omdat Meg's in de US toch ook in de supermarkt te krijgen is? Dat hebben ze dan wel nog in het assortiment. Of ligt dat dan weer aan de naamsbekendheid.
 
Dat is waar, maar daar hebben ze dus wel voldoende vraag naar. De vraag naar SCG is door de brede beschikbaarheid in de USA ingezakt, tenminste voor Autogeek dan.
 
hallo, ik ben nieuw op dit forum.
ik ben met een vriend meegegaan naar MIVW in Katwijk.
daar kreeg ik wat samples van dit merk (surfcitygarage). op internet wel veel filmpjes te vinden maar weinig mensen met echt ervaring.
ik heb de producten vanmiddag op de auto geprobeerd en ik ben niet ontevreden.
heeft iemand nog meer ervaring? mijn samples zijn nu op en ik rij nu rond met een kwart schone auto...
de verkoper zat in denhaag en ik kom uit haarlem. Is er niet een winkel dichter in de buurt?
 
dachshound zei:
ivm forumregels geen commercieele links hier te posten, maar heb het via PM gestuurd..

Via PM mag het ook niet. :no

Surfcity garage is, zoals het lijkt niet beter dan bijvoorbeeld Meguiar's en heeft helaas in Nederland ook de hoge prijslabels aan de producten hangen. :s