• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Surf City Garage

ai.

Sorry...zal het niet meer doen. :schaam
Ben zelf geen gebruiker, liefhebber of belanghebbend van/bij SCG-spul, wilde alleen maar een medelid op weg helpen...

Nogmaals excuses..
 
ik ben inmiddels bij de importeur geweest.
ze hadden weinig tijd maar ik kreeg toch een korte uitleg. Ze willen trouwens niet dat jan en alleman daar langskomt om spullen te halen.

de wash-wax heb ik al gebruikt maar de rest nog niet. wat me opviel was het vele schuim! en het bleef ook lang zitten. ik kon met een washandschoen makkelijk alle vliegjes enzo er afvegen.

ha, ik rij wel met 1 zwarte band rond.. staat best sullig en die ben ik vergeten te kopen.. iemand een goed alternatief dat wel in de winkel te koop is?

ik probeer van het weekend de rest van de spullen, dan laat ik volgende week wel weten of ik er blij van ben geworden.
 
Volgens mij is bij ons van alles te koop. :D

https://www.Carclean.com/producten/Exterieur/Velgen_en_banden/Bandenonderhoud