• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Suzuki Swift VVT

paafje

Detailing addict
5 okt 2010
254
62
Beste CCers,

Voor volgende week staat de Suzuki Swift van de vrouw op het programma.
Van binnen is deze als nieuw dus daar hoeft eigenlijk niet naar omgekeken worden.
De buitenkant is wel interessant :party:

Hieronder de foto's zoals de Swift er nu bij staat... (vooral foto 2 kan ik me op uitleven)

Aanzicht; paar hollogrammen en wat lichte krasjes...
CIMG2465.jpg


Het voorscherm; zeker interessant om flink met de DAP aan de gang te gaan
CIMG2466.jpg


Voorzijde incl. vrouw lief
CIMG2467.jpg


Achterzijde; zit helemaal onder de hars dus een leuke uitdaging
CIMG2468.jpg


Ik ga proberen van ieder detail wat foto's te maken. (ligt ook aan het weer of het volgend weekend allemaal doorgaat, doe deze in eigentijd)

Ik houdt jullie op de hoogte.

Gr. Paafje
 
Een "VVT" ken ik niet (is dat niet iedere Swift?), maar toch blij om nog een zwarte Swift te zien...
 
Mooie Swift dit met het witte dak en de witte spiegels.
Ben zoals McShine ook wel benieuwd naar deze uitvoering. Is dit anders dan normaal?

Benieuwd naar het resultaat straks,...
 
McShine zei:
Een "VVT" ken ik niet (is dat niet iedere Swift?), maar toch blij om nog een zwarte Swift te zien...

VVT heeft te maken met een bepaalde inspuiting ofzo icm met de kleppen..kortom meer vermogen (van horen zeggen)

Leuke Swift BTW (sport is een leuk model)
 
Balena zei:
Mooie Swift dit met het witte dak en de witte spiegels.
Ben zoals McShine ook wel benieuwd naar deze uitvoering. Is dit anders dan normaal?

Benieuwd naar het resultaat straks,...

Hij heeft keyless GO (heeft de sport ook)
Verder heeft deze zo beetje alle opties (verwarmde spiegels, verwarmde stoelen, navigatie origineel) je kent het wel. :ja

Verder heeft deze een wit dakje (na de hand gespoten) dit komt weinig tot niet voor in NL.

VVT houdt zoals ik in bovenstaand bericht al aangaf iets te maken te hebben met de motor....

Als iemand exact weet wat het is... let me know...
 
VVT is variable valve timing. Boven de 4000 toeren blijft de invoerklep van de benzine wat langer openstaan waardoor het vermogen daar toeneemt.

Fiat heeft dit inmiddels geprefctioneerd met MultiAir. Hier worden de kleppen hydraulisch geopend en gesloten waardoor dit apart te regelen is.

BMW kent het volgens mij ook onder de naam Vanos.

Nog bekender is Vtec van Honda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing


In de praktijk merk je er eerlijk gezegd geen ruk van hoor :)
 
Thegame1512 zei:
VVT is variable valve timing. Boven de 4000 toeren blijft de invoerklep van de benzine wat langer openstaan waardoor het vermogen daar toeneemt.

Fiat heeft dit inmiddels geprefctioneerd met MultiAir. Hier worden de kleppen hydraulisch geopend en gesloten waardoor dit apart te regelen is.

BMW kent het volgens mij ook onder de naam Vanos.

Nog bekender is Vtec van Honda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing


In de praktijk merk je er eerlijk gezegd geen ruk van hoor :)

Ik zei het toch iets met de motor :D :-b