• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VASTVRIEZEN deurrubbers

Gebruik al jaren op al mijn auto's siliconenspray en werkt perfect, deze spuit ik ook in de sloten, niet dat je ze nodig hebt op afstandsbediening maar je weet maar nooit:)^
 
Nog nooit de rubbers ingevet o.i.d., nog nooit vastgevroren... :-" Maar misschien staat mijn auto beschut hiervoor?
 
Dei van mij staan altijd binnen, maar toch behandel ik ze altijd. Wil niet mee maken als een van de wagens buiten staat dat we een keer buitengesloten zullen zijn omdat de deuren vastgevroren zijn! En de kosten van nieuwe deurrubbers zijn ook niet mals...
 
Paulus de Boskabouter zei:
Dei van mij staan altijd binnen, maar toch behandel ik ze altijd. Wil niet mee maken als een van de wagens buiten staat dat we een keer buitengesloten zullen zijn omdat de deuren vastgevroren zijn! En de kosten van nieuwe deurrubbers zijn ook niet mals...

Misschien dan ook maar eens doen dan.. Je zult het net zien komende winter.. Hahaha!
 
Paulus de Boskabouter zei:
Dei van mij staan altijd binnen, maar toch behandel ik ze altijd. Wil niet mee maken als een van de wagens buiten staat dat we een keer buitengesloten zullen zijn omdat de deuren vastgevroren zijn! En de kosten van nieuwe deurrubbers zijn ook niet mals...


:roll

standkachel

:cool:
 
Talkpoeder is niks!Waait er zo weer af.Siliconenspray gaat beter,maar dan niet direkt op de rubbers,krijg je vieze vlekken van.Of ze dan niet vast vriezen weet ik niet,dit jaar pas in gewreven.Maar vorig jaar wel vastgevroren rubbers gehad.Zeker ook de bestuurderdeur,maar dat komt dan meer door dat die versleten is en lekt.
Heb straks andere van EDK,hoop dat het weer dicht wordt..
 
ik gebruik al jaren paraffine olie en dat werkt perfect.
ik smeer mijn rubbers twee keer per jaar lichtjes in met paraffine olie.
er blijft niets aan kleven want de olie trekt er in.
werkt sup:)^ er
 
Ik heb de rubbers afgelopen zomer geregeld behandeld met PB Trim restorer en nog geen last van vastgevroren deurrubbers tot nu toe.:)^
 
Het vriest nu al en tijdje en ik heb inderdaad mijn rubber en aantal weken geleden nog een keer behandeld met PB Trim restorer en het werkt tot nu toe prima. Voordeel: het geeft niet zo'n kleeftroep.
 
Mijn ervaring is dat producten als Trim restorer en Natural look wel enigsinds helpen maar als het echt hard gaat vriezen de deuren toch nog wel eens vast willen vriezen. Ik heb tijdends de afgelopen strenge vorst de rubberspray van Valma gebruikt. Toppertje als je het mij vraagt!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]