• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen net zo mooi gepoetst, nu gestolen

Kak! DIt is echt balen voor je. Misschien marktplaats ff in de gaten houden. Kan maar zo dat je kan gaan bieden op je eigen wielen.
 
Hebben ze bij mij vorig jaar ook een poging toe gedaan. Hier hebben ze geen geluk gehad. Wel één velg flink beschadigd. Na de aangifte nooit niks meer van gehoord. Snap er ook nogsteeds niks van waarom, zijn de standaard velgen, winterbanden en auto staat achter een hek..
 

Bijlagen

  • 20150215_124205.jpg
    20150215_124205.jpg
    175 KB · Weergaven: 179
Schandalig, jammer mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven.. Reed je trouwens met adapters?

Nee. Audi heeft een batch RS4 velgen gemaakt voor de Audi A1 met steekmaat 5x100. Ze zijn zeer zeldzaam en heb er denk ik wel 1.5 jaar naar gezocht.
Dus echt dubbel balen.
Tevens ben ik student dus dit is wel zuur geld verliezen. Moet er poos voor werken om dit terug te verdienen.
 
Oh daar heb ik overheen gelezen.
Alleen all-risk dus.. en dan kost het je nog eigen risico ook.

Hoe zit het met no-claim als je deze schade zou claimen?
 
Volgens mij zakt de No claim dan ook,

Ik heb mijn eigen verzekering gehouden naast mijn lease, dit was voor mij voordeliger dan de verzekering die bij de lease inzat. Ik heb het in het verleden niet getroffen wat schades betreft, waardoor ik zelf drie keer mocht opdraaien voor de schade aan m'n auto.

Ik heb dus een No claim beschermer, betaal je wel extra voor, maar dan kun je één schade per jaar verhalen, zonder dat je terug valt in je No claim. In maart zit ik eindelijk weer op nul schade vrije jaren, maar heb inmiddels een No claim van 75% opgebouwd. Nog even 5 jaar doorzetten, zit nu op trede 14, en moet naar trede 19, zit ik op mijn maximale korting. Dan laat ik ook de No claim beschermer vallen uit mijn verzekering, scheelt ook weer maandelijkse kosten. Want mocht ik dan schade maken of iets, gebeurt er bijzonder weinig met mijn verzekering.

Daarna is het lekker doorgaan met opbouwen van de schadevrije jaren. :)
Zelfs als ik wil overstappen naar een andere verzekeraar, is er geen één die echt goedkoper kan haha.
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
belachelijk hoe ze zo snel een setje velgen kunnen stelen.
Dan zou je zeggen dat moet toch iemand horen.
Krik onder een auto en velgen die vaak goed vastzitten en geluid maken met loshalen.
Jammer. Ik hoop dat je de velgen ergens tegenkomt op het internet.
 
Volgens mij zijn velgen niet altijd meeverzekerd. Dit is een "extraatje", zeg maar. Maja, er zijn zoveel verschillende verzekeringen en voorwaarden.


Greetz
 
Ik denk niet dat je het überhaupt kan claimen met een Wa... want je bant alleen verzekerd voor schade die jij veroorzaakt aan andere.
 
Nee, dat sowieso niet. :p Maar sommige verzekeringen zien velgen net als spullen die je in de auto hebt liggen. Denk aan speakers, handsfree-setjes, etc. Deze worden niet meegerekend als zijnde ''auto''. :D

Ik had bijv. op mijn eerdere auto's, een Avensis en Toledo een All-risk verekering. Bij een ongeval met de Avensis waren ook de spullen in de auto verzekerd, zoals een dure radio en degelijke. Later, bij een ongeval met de Toledo en nog steeds dezelfde verzekering, was dit allemaal van de baan. Ik kreeg toen alleen de vervangingswaarde van de velgen die er op hoorde te zitten en niet de 18'' die er zelf opgeschroefd waren.


Greetz
 
je kunt accessoires meeverzekeren.
Ook kun je dan kiezen voor welk bedrag. Alleen of daar velgen ook onder vallen weet ik niet.
Diefstal kun je dat ook bij doen dus niet alleen all-risk.
Alleen ik zie dat hij alleen WA heeft dus dan wordt het moeilijk.
Ik verzeker elk voortuig liever zo goed mogelijk.
 
Nee. Audi heeft een batch RS4 velgen gemaakt voor de Audi A1 met steekmaat 5x100. Ze zijn zeer zeldzaam en heb er denk ik wel 1.5 jaar naar gezocht.
Dus echt dubbel balen.
Tevens ben ik student dus dit is wel zuur geld verliezen. Moet er poos voor werken om dit terug te verdienen.

Wist niet eens dat deze gemaakt zijn met steekmaat 5 x 100.
Toch wel een specifiek kenmerk mocht deze ergens aangeboden worden.