• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgenborstel voor meerspakige velgen

Ja crisis is 't zeker in de offshore haha... Oké ff rim kopen als ik mijn velgen heb laten doen. Ik zal wel eens een kleurstaaltje vragen... Heb momenteel geen zilveren velgen maar iets met een donkere onderlaag lijkt wel zilver met donkere onderlaag maar wat het is weet ik niet.

Mooie discussie voor tijdens de meeting?
 
@sdirkx Prachtige velgen, maar inderdaad lastig om overal bij te kunnen. Als je in de buurt woont van Carclean zou ik even langsgaan zodat je kan testen welke borstels wel of niet tussen passen. Ik denk dat zelfs de kleinste wheel woolie namelijk niet tussen die spaken komt, maar de EZ Detail Brush Mini wel. Voor het velgbed kan je prima een grotere borstel pakken, of je moet zulke grote remschijven en -klauwen hebben dat je daar ook iets kleins voor moet pakken.