• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verlichting aanschaffen voor het werken aan een auto

Als je de lampen vaak zal gaan gebruiken (en ze zijn voor meer dingen handig als enkel polijsten) dan zal ik voor de energiezuinige "natuurlijk zonlicht lamp" van 200 euri gaan. 2x500W gaat behoorlijk slurpen aan de energierekening (zeker halogeen verlichting) als je ze vaak gebruikt;) Plus die lamp is er speciaal voor gemaakt dus zal ongetwijfeld beter werken dan 2 bouwlampen. Als er een groepbuy opgezet kan worden voor de Magnum lamp zou er wellicht nog wel wat van de prijs af kunnen via carclean danwel nonpaints:party:
 
@nicknameless, dat is een erg mooie prijs. Ik zal dan nog de BTW moeten betalen.
Ik gebruik de lamp niet zoveel thuis maar meer in die loods, de eigenaar zal dan een hogere stroomrekening krijgen, maar daar doe ik dan ook kosteloos af en toe een auto voor.
Ik kan altijd eens informeren naar die lampen van nonpaint, maar wil nicknameless niet in het vaarwater gaan zitten!
 
Nee ik bedoeld eerder een GB voor die lampen van 199 eu. Daar kan vast wel iets van de prijs af. Die lampen van jou die zullen wel niet vel goedkoper worden.
 
Binnetie zei:
Maar wat is de prijs voor lampen die appart van elkaar aan kunnen? Als dat erg duur is dan kan ik beter voor lampen gaan die tegelijkertijd aangaan en dan zelf met een Brinkmann erbij blijven schijnen.
die lampen kan je evt zelf ook apart laten schakelen. zelf even een schakelaar er tussen bouwen bij 1 van de lampen en dan kan je deze ook apart aan zetten
 
Zo handig ben ik weer niet... heb weer verstand van andere dingen :ja
Maar er is altijd wel iemand te vinden die dat kan regelen voor me.
 
Ik heb geloof ik voor zo'n model op de foto van Nicknameless zo'n 25 euro betaald in promotie in een doe-het-zelf zaak. Vloermodel heb ik 13 euro betaald (laatste stuks in lidl een tijd geleden)
Met een beetje geduld en beetje geluk kan je dergelijke zaken vaak wel goedkoop aanschaffen.
 
In Lelystad heb ik voor het eerst gewerkt met een bouwlamp met TL verlichting met een buislamp. Dat is me prima bevallen al zul je er toch de Brinkmann bij moeten hebben om een goede inspectie uit te kunnen voeren. De lamp die ik bijhad geeft geen warmte af en verbruikt slechts 38 Watt.
 
BlackPassat zei:
. Dat is me prima bevallen al zul je er toch de Brinkmann bij moeten hebben om een goede inspectie uit te kunnen voeren.

Lijkt mij ook, ik heb zelf 10 TL balken aan het plafond van m'n garage, zo ongeveer:

5199004636_8997b5d662.jpg

IMG_0441.JPG by rickk.net, on Flickr

Dat is perfect en plenty "werklicht", maar de kleinere swirls en marring zie je er echt absoluut niet mee (en al helemaal niet met wit :s) - met de eerste de beste zaklamp zie je die al beter.

Ik zou zeker geen TL-oplossing kopen als je er niet zoeits als een Brinkmann bij hebt.. dan ben je met een bouwlamp veel beter af.. nog lekker warm ook de komende maanden :party:

- Rick
 
Ik heb even gebeld met Nonoaint.

Ik wil eigenlijk 2 soorten lampen nemen:
naamloos.jpg


http://www.allekabels.nl/

De bovenste lamp kost momenteel in de aanbieding €199,00
Bij 4 stuks krijg ik 10% korting
Bij 10 stuks krijg ik 15% korting
Ik denk dat ik ook nog wel een francolevering van de leverancier naar de geinteresserden eruit kan slepen, tenminste dat ik geeist :D

Ik verwacht niet dat er misschien meer dan 10 mensen geinteresseerd zijn.
De onderste lamp kan ik proberen wat korting te regelen, maar de leverancier raad deze lampen af. Ik had niet zoveel zin in discussie waarom wel en waarom niet. De leveranier gaf aan dat deze lampen werden afgekeurd voor het gebruik door hun klanten o.a garages. Ik heb te weinig ervaring hiermee om daar een zinnige discussie over te voeren. Ze gaven aan dat de bouwlampen alleen handig zijn om te gebruiken als bijverlichting. De onderste lamp kan voordelig bij allekebels.nl worden aangeschaft. Ze waren bekend met de onderste lamp. De bovenste lamp had hun voorkeur, deze is veilig en is van een speciaal materiaal en heeft een rubberen rand om beschadiging te voorkomen...
 
@ Binnetie: kijk even op de site van Avao.nl, hier hebben ze iedere dag een andere aanbieding. Vandaag een lamp met statief(je) voor 74,50 incl. verzending.
 
En is dit niks ? http://www.vergelijkenvanprijzen.nl/product/H0-Viessmann-bouwlamp-op-statief-met-LED.html
 
Ik heb er zo eentje van de bouwmarkt (doe-het-zelf voor de Belgen)

werklamp-2X18-1x24W-2-stopcontacten.jpg


heeft achterop nog twee stopcontacten; handig voor je DAP.