• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voor iedereen die een auto te klein vindt

Je hoeft niet langer te zoeken op je computer @Quantoxx , hier heb je jouw boot(je):
Miniboot.jpg

Pak het dan "wat" groter aan, en vergeet de Glassex niet!
Oasis-grootste-cruiseschip.jpg
 
@Kees-sw - Ik denk dat ik ergens tussen die 2 uitersten in zit.
Deze boot had een lak die helemaal dooggeslagen leek te zijn. Dof en wit, maar na mijn gepattenteerde behandelmethode, diepblauw en glans.

(*kuch kuch... Commandant 4 en een lompe Halfords-buffer van een tientje... Serieus de hele boot mee strak gekregen, haha!)

20140225_175317.jpg


20140224_172119.jpg


20140225_105013.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Ik ben twee weken terug op de Vanish geweest. M'n pa had nog een dead-line klus de days ervoor,...Gebouwd door Feadship/ Royal van Lent. Ding is zaterdag twee weken terug te water gelaten. Superjacht van 66m met het meest luxe van het luxe,... Moest gewoon beschermschoenen over m'n eigen schoenen doen want echt niks mocht smerig worden, camera was zelfs verboden,....

Best leuk ding met twee Rolls Royce 12c diesels met beide 2900pk met een topsnelheid van 120km/u en dat is enorm rap voor zo'n bootje,... Jaccuzzi, fitnessruimte, bioscoop e.d. Kunt het zo gek niet bedenken 21 bemanningsleden en ruimte voor 15 gasten.

Gewoon particulier aangekocht,... Wordt gestationeerd in de haven in George Town bij de Kaaimaneilanden.


image.jpeg


http://www.feadship.nl/en/fleet/yacht/vanish

 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Ja mooi is dat! Helaas is de erf bij m'n ouders niet breder dan 30m en vrees dat de diepgang in de vaart niet diep genoeg zal zijn, en zal er geen roeibootje meer langs kunnen. Dus wordt dat niks, al kun je voor zo'n bootje meer dan 20 enorm luxe woningen aanschaffen,.. Tenminste vroeger was het een miljoen per meter, nu is het stukken minder, maar nog wil ik dat niet eens weten pffff!