• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vraag ivm Pinnacle XMT

fozzy444

Detailing trainee
5 mei 2010
28
47
Hey,

even een vraagje: kun je de pinnacle XMT polish (1,2,3,4) serie's vergelijken met de monello polish of is deze totaal verschillend? Ik bezit nu reeds de CGC 1,2,3 reeks maar met deze krijg ik op bepaalde auto's de swirls niet helemaal weg.
Ik vraag dit omdat de pinnacle XMT polish serie momenteel in promo staat bij CC.

Dank bij voorbaat en grtz
 
Eerlijk gezegd: geen idee.
Ik zat me ook wel af te vragen waar ik deze producten kan plaatsen tussen de Poorboy's, Monello, Menzerna, Chemical Guys polijstmiddelen.
 
Ik denk dat je ongveer dezelfde resultaten gaat halen met de XMT serie als met de SSR. De monello kit gaat toch wel meer vooruitgang boeken, zou dus even niet naar de prijs kijken en gewoon de Monello kit als aanvulling bestellen.
 
heb zondag de clinic bijgewoond van CC over het werken met de DA en daar de Monello uitgetest, het is een SUPER product. De hele lichte swirl op m'n moterkap verdwenen na 1 beurt met Finale op zwarte pad. Daar zeiden ze me ook dat de Pinnacle reeks te vergelijken is met SSR of CGC.
 
Correct de XMT is te vergelijken met de SSR reeks, de laatste flesjes gaan hier met een scherpe prijs de deur uit ( 10,- per flesje) en daarna komen ze niet meer terug. Maar de producten werken prima op de zachtere lakken.