• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar detail jij je auto?

ik ken het @jazzway , bones and raw food ,de meest natuurlijke (en gezonde) manier om je honden en katten te voeren :) en de schrik van andere mensen als je je beesten rauwe kip met botten voert (rauwe kippenbotten is geen probleem , gekookt is gevaarlijk )
 
  • Leuk
Reactions: jazzway
Ik zit lekker binnen in de garage. Is een dubbele (qua lengte dan)
Onderrtussen wel beter licht voorzien dan op deze foto
IMG_0203.JPG

2 halve dagen per week bij autohandelaar, is lekker ruim
_Vigar.jpg


(O.T.: wij gebruiken partytent om te feesten en onze honden eten droogvoer :) )
 
Wassen op de stoep voor mijn garage. Daarna zet ik hem in de garage om lekker rustig verder te werken.
 
Ik gebruik (kaap) de oprit van mijn ouders. Zien die mij ook nog eens. Zit aan de noordgevel dus tot een uur of 3 gewoon schaduw. kan ik ook met volle zon detailen. Helaas wel recht onder een boom.
cHfGfw.jpg


(dit is rond 18:00)
 
Laatst bewerkt:
508-3.jpg


Evenals zovelen hier: op de oprit voor de garage
(de garage is door berging van fietsen, koelkast, tuingereedschap, enz. te klein om te detailen).
Net als hierboven ook mijn oprit aan de noordzijde van het huis, dus grootste deel van de dag schaduw als de zon schijnt!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Aficior
Mmh, bij m'n ouders ligt dit ding (internetfoto) 's winters in de garage in de weg,...
De kabelaring is wel in touwkleur, dus niet ook in donkerblauw,...

285.JPG


En zomers is het de trailer :confused:

Oprit en garage zijn beide 9,5 bij 4,5m dus is er voldoende werkruimte, liggend op het westen.
 
Laatst bewerkt:
Thuis op de oprit voor de garage. Lijkt soms wel een wasstraat als vrienden of familie ook de geest hebben gekregen om de auto schoon te maken. Dan staan er drie of vier auto's naast het huis en ronken de DAP's volop.
 
Wassen en uitzuigen voor de deur. Voor een grote beurt mag ik bij de lokale Volvo dealer in de werkplaats op de brug staan :):) en dat is heul fijn:):)
 
  • Leuk
Reactions: m@rio