• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

tsja waarom?

- Medewerkers die je goede uitleg willen geven en graag adviseren.
- nette webshop waar duidelijk de producten staan uitgelegd
- vandaag besteld is morgen in huis, zeer netjes verpakt!
- top kwaliteit

Het enigste probleem wat ik heb is die 12 pads waar de fabricagefout inzit dat ik ze niet kan gebruiken. Maar wat ik lees zijn ze hier druk mee bezig dus ik verwacht dat ook hier een uitstekende oplossing voor komt!
 
Ik kan echt niet anders zeggen dat ik lof heb voor de personen achter Carclean. Afgelopen weekend begonnen aan een auto...met jawel...de oranje pad. Na een halve!! motorkap was de pad al vergaan. Velcro en lijm waren in de velcro van de backingplate gesmolten waardoor andere pads ook niet meer hechtten.
Moeten stoppen helaas. Toen ik thuiskwam merkte ik bij het opbergen van de spullen dat van een gele pad de randen van het velcro los begon te laten.

's avonds een mailtje gestuurd naar Carclean, met de vraag wat we eraan konden doen. En de oplossing was beter dan ik ooit had kunnen wensen!
Heb een nieuwe backingplate en 2 nieuwe pads gekregen (een extra gele ipv een oranje)!!! Heel attend de vraag erbij of ik niet nog iets anders nodig had zodat het te combineren viel.
Wilde nog graag een wollen pad erbij dus die mee laten komen.

Nogmaals niks anders dan lof en respect! Dit is service waar je alleen maar over kunt dromen bij 90% van de bedrijven die er zijn. Nee...mij zul je nergens anders zien bestellen dan hier.

Top!!
 
Waarom?

Omdat ik zelf de fles van mijn foam spuitlans had laten vallen en gratis een vervangende fles gehad heb. En daarnaast ook nog eens een kleinigheidje bij mijn best kleine bestelling gehad heb :)
 
Waarom? Vb. omdat ik laatst een Orange Delerium droogdoek had besteld waar helaas foutjes in zaten (stiksels los). De oplossing van Carclean was dat ik een Monello - Senza Acqua Drying Towel opgestuurd zou krijgen bij mijn volgende bestelling en de Orange Delerium mocht ik gewoon houden! Die laatste doek is nu een droogdoek voor mijn velgen geworden :)^
 
Ja.. Waarom??

Heel duidelijk.

Super service en snel binnen!!

En de cadeautjes die er vaak bij zitten zijn leuk ;)
 
Omdat de mannen gewoon de spijker op de kop slaan.
Goede prijzen, snelle verzending, goede service, en ook nog eens een aanbod op educatief vlak.

Lees voor de grap maar eens de review bij een site als trustpilot door.
Alleen maar lovende woorden!
 
Vanmiddag de bestelling geplaatst en zoals ik kan zien via Mijn Pakket app komt de bestelling morgen al binnen!

Car Clean Team, alvast bedankt!! :)^ :)^
 
vorige week contact gehad met CC over mijn dap900 die het net na de garantieperiode had begeven ,vandeweek de machine opgestuurd en nu al weer terug ...kosteloos gerepareerd en als verrassing een monello piccolo nero kado !!!! (had echt niet gehoeven jongens )
TOPSERVICE !!!
 
Vandaag het nieuwe pakketje opgehaald bij de buren.
Echt weer super snel geleverd, netjes, verzorgd en weer iets extra's in het pakketje! :ja

SUPER BEDANKT!! :)^ :)^


Groetjes, Bob.
 
Omdat ik mij niet herinner Autoglym Vinyl & Rubber Care besteld te hebben:)^

Jullie weten alvast zeker hoe je klanten tevreden moet houden, bedankt!
 
In totaal nu 10 bestellingen geplaatst vanaf het jaar 2010. Altijd keurig de volgende dag geleverd, mits op voorraad natuurlijk en netjes verpakt. Top service....en laten we natuurlijk het extra presentje niet vergeten. :kado :party:
Bedankt Carclean en ga vooral zo door!
 
Ook ik ben weer eens aangenaam verrast door het geweldige Carclean team.

Ik was altijd al een zeer blije klant en forumlezer, veel informatie, redelijke prijzen, fijne clinic mee mogen maken.

Zaterdag heb ik een bestelling gedaan en natuurlijk bedacht ik mij zaterdag nacht " Grrrr vergeten Eraser te bestellen".
Aangezien mijn order nog niet verzonden was, op zondag een mailtje verstuurt met de vraag of ik de bestelling nog kon wijzigen?

Vanochtend een mailtje terug ontvangen, dat de Eraser kosteloos aan mijn bestelling is toegevoegd en de bestelling vandaag zal worden verzonden.

Ik kan niet anders zeggen dan wat een Top team en bedrijf.
Het gaat natuurlijk maar om een zeer klein bedrag maar ik had het met liefde overgemaakt, ik was al blij als een kind geweest als Carclean mij de mogelijkheid had gegeven de order te wijzigen.
Nu helemaal gelukkig, snelle service en levering en hart voor klanten want ook werd mij veel poetsplezier gewenst. Dat gaat helemaal goed komen!!
 
Door de "regen korting" van afgelopen week een bestelling geplaatst op 25-12. Ik had zelf verwacht dat dit maandag pas werd klaar gemaakt en verstuurd ivm kerst. Maar de heren van carclean konden bljkbaar niet wachten met het helpen van de klanten, en vandaag 28-12 het pakket in de ochtend mogen ontvangen!

Heren van carclean, TOP werk dit is de reden dat ik en anderen van dit forum bij jullie bestellen!

Gr Sven
 
In de afgelopen maand mijn eerste 3 bestellingen bij Carclean.com gedaan. Super goed assortiment, goede "kits" voor beginners (het best van producten bij elkaar) en hele lekkere acties en aanbiedingen! Mede hierdoor in 3 bestellingen 127 euro's bespaard ten opzichte van de adviesprijzen. Dat ga ik zeker gebruiken voor een 4e bestelling!
 
Vandaag mijn bestelling van oudjaarsdag binnen gekregen. Alles zat er netjes in. DAP900 polijstmiddelen, pads, klei, wasspullen, detail spray, verschillende groene, witte en zwarte Monello doeken, wheel sealant, gewone sealant, bostels, banden spul, rain-X, Non ferro en vast nog meer spullen die ik vergeten ben. Was ook een aardige bestelling. De korting was dus ook mee genomen ;) Nu even plannen om te beginnen met het juiste weer.

Voor zover alvast bedankt. Komen jullie mijn auto ook even helemaal voordoen hoe ik het precies moet aanpakken? :-" :grinning: :grinning:
 
tja waarom kopen we ook alweer bij carclean.

nou simpel, een goede overzichtelijke website met goede producten, eerlijke reviews, regelmatig leuke kortingen en anders wel aanbiedingen.

en wil Tim nog wel effe bedanken voor de pot " Cyber clean " voor het interieur, die hij me cadeau had gedaan bij de laatste bestelling, dit is iets wat ik helemaal niet had verwacht of op had gerekend.

een mooi gebaar.

bedankt.

groeten Marcel