• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

+1!

Vorig weekend voor het eerst de DAP900 geprobeerd, hierbij liet na een paar minuten al de klitteband van de oranje pad los.
Mailtje gestuurd naar Carclean.com en afgesproken dat ik bij de volgende bestelling gratis een oranje pad erbij krijg.

Zojuist de bestelling gedaan en ik zie in mijn lijst met orders dat ik zowel een oranje pad als een Piccolo Nero gratis krijg!! :)^
 
Pad probleem gaan we rigoreus oplossen: we stoppen met die fabrikant. Ze hebben hun best gedaan maar krijgen het niet goed opgelost.
 
Waarom niet de pads van Lake Country of Hex-logic in voorraad, dit zijn in mijn ogen wel goede pads.
Die Hex-logic zatten volgens mij toen ook bij mijn Dapp pakket.
 
dat klinkt inderdaad rigoureus - nu maar hopen dat een fabrikant gevonden wordt die het wel goed krijgt.
 
Vorig weekend voor het eerst de DAP900 geprobeerd, hierbij liet na een paar minuten al de klitteband van de oranje pad los.
Mailtje gestuurd naar Carclean.com en afgesproken dat ik bij de volgende bestelling gratis een oranje pad erbij krijg.

Hier hetzelfde aan de hand gehad. Wel niet de eerste keer de dap en de pads. Maar de oranje liet ook los na een klein stukje polijsten.

Ook krijg ik hier dezelfde service als Beske.

1 Woord TOP !
 
rallimart;332020 zei:
Waarom niet de pads van Lake Country of Hex-logic in voorraad, dit zijn in mijn ogen wel goede pads.
Die Hex-logic zatten volgens mij toen ook bij mijn Dapp pakket.
De HEX die je gehad hebt komen van dezelfde fabrikant als de huidige en ook daar lieten de velcro's al af en toe los.
Lijkt wel of het steeds erger wordt en na vele pogingen tot verbeteren zien wij er gen heil meer in helaas.

Lake Country waren we in eerste instantie vanaf gestapt (CCS'ers) omdat Lake Country geen enkele moeite wilde doen om de pads te verbeteren want ook hier lieten ze vaker los dan we zouden willen zien.
Dus we gaan liever op zoek naar een fabrikant die sowieso wat dichter bij huis is zodat de leveringen wat sneller zijn en meedenken i.p.v. afschuiven.
 
Ik en inmiddels mijn broertje ook, hier al meer dan 25 bestellingen hebben gedaan die met een enkele uitzonderingen (binnen slechts 2 dagen) de volgende dag al bezorgd werd. Daarnaast zit er altijd een kado artikel bij en bovendien nog één waar je ook echt altijd wat aan hebt! Dit artikel heeft altijd een waarde waardoor ik me afvraag of jullie überhaupt nog wel wat verdienen ;) En als er niets bij zit dan zit er wel zoveel korting op de artikel dat het niet meer dan logisch is. Snap niet dat mensen daar over kunnen zeuren. Het is en blijft en kado en niet een vanzelfsprekendheid!

Afgelopen januari een bestelling gedaan, kort voor een detail en ik had de producten echt nodig. Echter was het 'nieuwjaarskado' (Monello - Vetro Bianco) niet leverbaar. Meteen de volgende ochtend een telefoontje van Carclean ontvangen of ik wilde wachten tot dat het er was of dat ze het meteen zonder doek moesten verzenden en dan zou ik de doek later krijgen bij een volgende bestelling als ik dat even er bij zou zetten. Heb ik gisteren trouwens weer een bestelling gedaan en voor de 2e keer dit jaar vergeten het er bij te zetten, mijn eigen domme fout :p

Dus al met al echt een top bedrijf met een top service, ongeëvenaard!! Mijn complimenten!
 
Hier het zelfde probleem met (hoe toevallig) de oranje pad. Belletje gedaan en weer een gratis pad gekregen... Nu maar nog vaker pauze houden (dacht dat ik dat al veel deed) en hopen dat hij blijft zitten.
Overigens ook uitgebreid te woord gestaan bij mijn andere vragen over producten, super!

Dank voor de snelle en goede service!
 
Heb hetzelfde met die oranje pad. Raar dat het alleen die is.

Maar verder tot nu toe erg tevreden over het winkelen bij Carclean.com
 
voor het ruime aan bod, en de snelle levering.

En als toemaatje bij elke levering een gratis toemaatje.

maandag bestelling geplaatst en dinsdag rond 13.00 uur reeds ter plaatse.

rofl
 
Omdat de levering 99 van de 100 keer binnen 24 uur is, dit is voor mij van groot belang. Bij relatieve kleine bestelling toch weer een mooie gift in het pakket zit. De laatste was een Monello - Peluche Verde doek en daar kun je er nooit genoeg van hebben.

Top heren van carclean!
 
15e de CarPro mitt besteld na een smsje dat deze op voorraad was (top systeem), 16e alles binnen inclusief gratis disco applicator pads van Monello, die kon ik goed gebruiken. Tevens een zakje Turtle Wax ICE Interieur erbij, die ga ik ook maar eens proberen binnenkort. Toppie weer!
 
...omdat de service gewoon op een hoog niveau staat en al die jaren gewoon een constante blijft.

Bedankt :)^
 
Heb nog maar 3 of 4 bestellingen gedaan (sinds ik carclean ken bestel ik alles, toch wat ik nodig heb hier) en hoofdreden om bij carclean te kopen is voor mij de zeer volledige uitleg die men geeft wanneer je vragen stelt.

In mijn geval zijn die vrij specifiek en altijd al zeer duidelijke antwoorden gekregen waarbij men zich in standpunt klant stelt en ik gevoel heb dat men aan wensen probeert te voldoen en dat vindt ik zeer groot pluspunt, is vaak anders bij webshops.
 
Ik vind de bezorgtijd, voor 16:00 uur besteld morgen in huis,niet echt een uitspatter op dit gebied. Vele (online) shops hebben tijden tot 's avonds laat of later in de middag.

Laatst net iets later dan 16:00 uur iets besteld en dat werd ook nog de volgende dag bezorgt, dat kan ik dan wel weer waarderen. Niet voor de tijd dus, maar voor de dedication.
Een fijn concept vind ik dan wel weer dat je bezorgkosten zakken, naarmate je meer besteld. Dat heb ik nog niet vaak gezien. Meestal is het de volle pond...of niks.

Ook de gifts vind ik erg klantvriendelijk. Laatst 4 dagen voordat schijnbaar de nieuwe aanbiedingen ingaan een waschmitt gekocht die voordat ie open was geweest zo'n 20% goedkoper was geworden en dan kan je daar toch beter mee leven. Tuurlijk kun je dat niet voorzien, maar vooral als je begint zijn de kosten al hoog genoeg om het benodigde aan te schaffen (dan bedoel ik niet hoge prijzen, maar het starttotaal om deze hobby te gaan beoefenen.

Hoe dan ook ben ik een tevreden klant. Ga zo door! :)^
 
Eergisteren ook een bestelling geplaatst ( in de loop van de namiddag ofzo ) , gistermorgen om 10u stond het pakketje hier al te blinken ( Belgie overigens ) :)^ , veel online shops kunnen hier toch nog iets van opsteken hoor !
 
Jowie;335668 zei:
Ik vind de bezorgtijd, voor 16:00 uur besteld morgen in huis,niet echt een uitspatter op dit gebied. Vele (online) shops hebben tijden tot 's avonds laat of later in de middag.

Laatst net iets later dan 16:00 uur iets besteld en dat werd ook nog de volgende dag bezorgt, dat kan ik dan wel weer waarderen. Niet voor de tijd dus, maar voor de dedication.

Ja het is een beetje een nieuwe trend, later is beter. Maar hoe laat wil je het hebben en komt het dan echt zo vaak voor dat als je later bestelt, je het ook perse de volgende dag in huis wil hebben? Dus hoeveel meerwaarde heeft dat in de praktijk en voor hoeveel procent van de orders geldt dat voordeel dan?

Wij kunnen alles afspreken met PostNL, ophalen om 17.30 (zoals nu het geval is) en dan lukt het ons meestal wel om orders die voor 17.15u geplaatst zijn nog de deur uit te doen. Dan hebben we een normale werkdag tot 18.00u.

Wij zijn maar een klein team, alles dat je later doet en afspreekt houdt in dat je schema's moet maken en dat mensen laat pas thuis zijn. Het heeft teveel nadelen. Wij onderscheiden ons graag met belangrijkere zaken.
 
+1 Tim! Helemaal met je eens.
Daarnaast is het meer het 'hebben hebben hebben' gevoel dan de daadwerkelijke noodzaak om de producten binnen 24u te hebben.

Ik kijk er altijd naar uit als er pakketje komt. Het is net of de Kerstman aan de deur staat, maar de detailing producten heb ik vaak niet te dag erna persé nodig.
 
Tim;335804 zei:
Ja het is een beetje een nieuwe trend, later is beter. Maar hoe laat wil je het hebben en komt het dan echt zo vaak voor dat als je later bestelt, je het ook perse de volgende dag in huis wil hebben? Dus hoeveel meerwaarde heeft dat in de praktijk en voor hoeveel procent van de orders geldt dat voordeel dan?

Wij kunnen alles afspreken met PostNL, ophalen om 17.30 (zoals nu het geval is) en dan lukt het ons meestal wel om orders die voor 17.15u geplaatst zijn nog de deur uit te doen. Dan hebben we een normale werkdag tot 18.00u.

Wij zijn maar een klein team, alles dat je later doet en afspreekt houdt in dat je schema's moet maken en dat mensen laat pas thuis zijn. Het heeft teveel nadelen. Wij onderscheiden ons graag met belangrijkere zaken.

Tja, het is maar hoe je het bekijkt. Uit het oogpunt van de klant of uit het oogpunt van de zaak. Ik werk zelf tot 16:00 uur en vind het toch fijner om thuis te betalen dan op het werk. Voor mij zou binnen 'normale winkeltijden' dus al goed uitkomen, maar als ik zo eens lees kan ik best eens de gok wagen om het later te bestellen dan 16:00 uur??
Daarnaast snap ik dat er personeel voor nodig is en is het ook geen kritiek richting carclean. Ik krijg toch een beetje de indruk dat dit verkeerd is aangekomen :| . Feit blijft dat de bezorgtijden niet bijzonder zijn, waar het uiteindelijk om ging.