• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

service en de koffie is perfect wou dat ik ook zo met de klanten om mocht gaan bij de baas bij de meeste zaken is service ver te zoeken als je een maal wat gekocht hebt maar hier zeker niet bij cc is gewoon super
 
Service, kwaliteit, klantvriendelijkheid, betrokkenheid, vakkundigheid, vernieuwend, allemaal punten waar Carclean.com een vette 10 voor krijgt!! :)^ :)^ :)^
De koffie heb ik helaas nog niet geprobeerd, maar als die net zo goed is als bovenstaande punten dan denk ik dat ik daar niet meer weg kom (......om over het bekijken van de R8 van Tim nog maar te zwijgen :-" )
 
Wat een leuke complimenten :schaam
Geweldig! Daar doe ik het voor! (ook voor een stukje salaris, moet immers ook eten ;))
 
Kan het volgens mij niet beter maken :)^
Carclean is echt mijn favoriete webwinkel het is altijd zo leuk om in de webshop rond te snuffelen:)
 
Het klopt allemaal!
Jullie zijn top!
Bij een bestelling miste ik eens een DMT, even mailen en alsnog de volgende dag in huis!
Zo zie ik dat graag!

Groetjes Martijn.
 
Kan niet anders als me aansluiten bij het bovenstaande! De klantvriendelijkheid straalt er gewoon vanaf, echt geweldig!

...ik moet nog wel een keertje proberen de tijd te vinden om een bestelling op te gaan halen, zo te horen mis ik een hoop :confused:
 
Kopen bij Carclean.com omwille van goede prijzen, snelle en zeer goede service en natuurlijk een SUPERklantvriendelijkheid !!!
 
En vergeet vooral ook niet het forum dat er nog bijhoort.

Overigens geen idee waarom ik nog bij Carclean bestel. Ik heb hier eigenlijk al genoeg staan. En toch blijf ik maar mijn winkelwagentje vol gooien. ;)
 
Het feit dat onze gezamelijke hobby ons toch wel tot perfectionisten maakt heeft als gelukkig gevolg dat de verkopers van de spullekes dus ook perfectionisten zijn!!
Dit komt tot uiting in de manier waarop ze met hun klanten om gaan,ik vindt het super,altijd vriendelijk en altijd klant/service gericht!
Deze mensen snappen hoe het werkt,zo kun je met een bedrijf in mijn ogen altijd blijven bestaan,niet te groot worden en inderdaad het buurtwinkel effect hanteren,super!
De snelle levertijden en de leuke gratis cadeautjes als je wat besteld doen het hem toch ook wel,geeft echt een gevoel van waardering!!
 
Tim zei:
Helemaal over en voor 95% operationeel.

Jij bent gewoon die pilotenmeuk gewend qua koffie. ]d~^

/offtopic: Ikzelf doe een pilotenopleiding en ik kan het be-amen dat de zogenaamde 'pilotenkoffie' niet te drinken is:D

/ontopic: Carclean topservice, keep it up!:)^
 
Ben nog een jonge detailer; keer of 4 wat besteld, maar wel al aardig wat gespendeerd.

Ook vanaf hier tot dusverre niets dan lof!:ja
 
Goede service is zeldzaam! Diegene die bereid zijn deze wel te leveren, verdienen deze complimenten!