• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Even het topic nieuw leven inblazen, maar dit verdiende het m.i. wel om genoemd te worden als concreet voorbeeld!

Link: "De DAP500, DAP900 en de PRO900 zijn binnen!"

Ze hadden ook gewoon niks kunnen zeggen en een dagje kunnen wachten, de verwachtte lever datum was immers nog niet bereikt. In plaats daarvan gewoon doorbikkelen en zelfs nog de tijd nemen om wat foto's van het geheel op het forum te zetten.
 
Ben het helemaal eens met bovenstaande reacties.
Hoe het er daar in Bergschenhoek live aan toe gaat weet ik niet ben er nog niet geweest. Ligt niet echt naast de deur.

De service is echt subliem. Mijn eerste ervaring met de uitstekende service van CarClean is dat een product van mijn eerste bestelling niet op voorraad was en kreeg een mailtje of ik dan een ander product daarvoor in de plaats wou nemen.
Ik een mailtje teruggestuurd met de verwachting dat ik 1 of 2 dagen later een bericht terug zou hebben. En ik dus weer verder gegaan met waar ik bezig was. Hoor ik in 1x het pingeltje van de email. Ik kijken bericht terug van Tim binnen iets van 20 minuten. 8-()) en dat 's avonds om een uur of 9. Was stom verbaasd.
De zelfde avond de bestelling rond gemaakt en er een 2e bestelling eraan geplakt. Beide bestellingen stonden bij mij thuis te wachten toen ik terug kwam van Berlijn. Dus alles uitgepakt kwam ik dingen tegen die ik me niet kon herinneren dat ik die in m'n winkelwagen had gegooid (was m'n eerste bestelling en was niet bekend met de verrassinkjes van de mannen en vrouw van CC) ook dat kom je maar zelden tegen. Ze zijn nog bijzonder nuttig ook. Gewoon top.

Een service die je bijna nergens tegenkomt. Hier kan bijna ieder bedrijf een voorbeeld aan nemen.
Tijd om m'n 3e bestelling verder af te gaan maken.
 
Vandaag weer keurig op tijd mijn bestelling binnen (jammer dat meneer van de TNT knalhard zijn arabische CD op had staan in het busje). Wat zag ik vol vreugde!? Een lege Trim Restorer fles. Nu zul je denken... word je daar blij van? Jazeker want die van mij was stuk gevallen!

Ik had het aangegeven bij Tim en cornuiten maar verwachtte er niet veel van omdat ze enkel volle verpakkingen binnen krijgen. Kan eindelijk die lelijke Spa fles weg en heb ik alles weer netjes en compleet! Vraag ik me alleen af wie er nu zonder originele verpakking zit want deze was duidelijk leeggemaakt. Ergens voel ik me dus toch een beetje schuldig.... :p:roll
 
Hannes85 zei:
Vraag ik me alleen af wie er nu zonder originele verpakking zit want deze was duidelijk leeggemaakt. Ergens voel ik me dus toch een beetje schuldig.... :p:roll
Misschien een demoproduct geweest, of we krijgen binnenkort allemaal een kleine sample Trim Restorer bij onze bestellingen ipv zakjes snoep :-b

Het zijn wel heel fijne flesjes inderdaad, beter dan een limonadefles
 
Dinsdag wat om 17.20u besteld ( was net thuis en had het toch pas dit weekend nodig ).

wordt ik woensdag door een kennis gebeld dat er een pakje voor mij bij hun was afgeleverdt:party: .

Das dus echt snel!:party: :party: :party: :party:
 
Tim zei:
Soms zijn we met email minder snel hoor, dus Super Top had gewoon mazzel. ;)
Ben ik niet per definitie met je eens Tim ( de mazzel factor ); dit geeft namelijk wel aan het werken in een eigen bedrijf niet stop om 18:00 maar gewoon verder door gaat.
Je hebt immers de tijd en de moeite genomen om toch door te gaan met je bedrijf en zodoende een hele grote service verleend !
Dit vat dus goed samen om de gestelde Topic-openings-vraag !
 
op de onovertroffen levering!
de goeie hulp die je krijgt!!!!
de leuke cadeau's zijn altijd een leuke extra!!!

niks aan te merken op deze winkel!
it's a keeper! :rules
 
Omwille van de weer eens super megasnelle levering.
Eergisteren om 15u.30 bestelling geplaatst en gisteren stond TNT om 13u. al met het pakket aan de deur.

:party: :heart_eyes:
 
Zondagmiddag een uitgebreide "enthousiaste beginnner" bestelling gedaan, zondag avond check ik m'n mail en zie dat ik PB Natty's vegeten ben. (Essentieel in de stappen die ik wil doen.)
Dus die bestel ik er alsnog bij met de vraag of het bij de eerste bestelling gevoegd kan worden ivm de verzendings kosten.
Wordt ik de volgende ochtend gebeld door de medewerkster die me tijdens een prettig gesprek zei dat het haar al opgevallen was dat ik juist dat artikel vergeten was. Betrokkenheid bij haar haar werk dus. Het kwam in orde, beloofde ze, en gaf me wat informatie over de andere PB producten die ik besteld had.

Vandaag ( dinsdag ) alles in huis! Alles keurig verpakt in een riante doos. En...als gift de PB trimrestorer die ik graag wilde hebben. Gekregen zomaar!

Helemaal happy, dat het nog bestaat ( en zeker op maandagmorgen !) vriendelijkheid en belangstelling voor wat je besteld.
En ik beloof dat ik de Gallon spray en wipe ook over een losse sprayflacon zal verdelen en met doek in de auto zal leggen ;)

Groet, Chris (alkmaar)
 
Bij mij een vergelijkbaar verhaal. Maand ofzo geleden een bestelling gedaan (Monello set + pads), kwam daarna erachter dat ik nog een pad vergeten was. Kon nergens vinden of ik nog een bestelling kon aanpassen, dus maar een nieuwe pad besteld (+ verzendkosten). Eigen schuld dikke bult dacht ik. Toen ik de volgende dag het pakket thuis kreeg, was alles netjes verpakt in één doos, maar wel 2 maal verzendkosten betaald. Ik dacht bij mezelf; so what, er zat een leuke PB Mega doek bij van CC.

Gisteren een nieuwe bestelling geplaatst met commentaar erbij, dat ik hun daar op wilde wijzen. Verder ook vermeld dat het mij niets uitmaakte vanwege de uistekende service verder. Vandaag mijn bestelling binnen, met een kaartje van CC erbij, waarin stond dat ze normaal gezien, als ze een cadeautje geven, dit ongeveer 10% waaade van de order heeft. En om de verzendkosten te compenseren ze NOG iets extra's erbij gedaan hadden. Mocht het nog eens gebeuren, moest ik even contact opnemen, zodat we in overleg wat extra's erbij te doen!

Dat noem ik customer care en service!!:)^

Keep up te good work!